'Get smart in print media business' werd georganiseerd door Grafisch Nieuws en mede-geïnspireerd door opleidingsorganisatie SBM. Het evenement was een mix van keynote sprekers, parallelsessies, business corners van leveranciers met een sterke betrokkenheid bij de Belgische grafische industrie, en de uitreiking van de Trends Top Grafische Gazellen en de SBM Awards.

Grafisch Nieuws had vier keynote sprekers uitgenodigd om bedrijven te begeesteren en te inspireren tot groei. Alvast enkele quotes: "Als je alleen maar de bergen beklimt die je aankan, dan ben je niet ambitieus genoeg."; "Teamwork is het hardst nodig in crisissituaties en het moeilijkst in crisissituaties."; "Je kan nu dankzij de technologie met een zeer kleine organisatie een globale impact hebben. Die globale impact was vroeger enkel weggelegd voor multinationals. Omvang doet er niet langer toe. Leer begrijpen hoe software met elkaar kan communiceren. Dat is de sleutel."; "Vreemdgaan is de samenwerking tussen verschillende partijen die er allen beter van worden."; "Stakeholder participatie betekent dat ook het succes wordt gedeeld. Het succes is van de verschillende partners."

In het nummer van oktober van Grafisch Nieuws komen we uitgebreid terug op deze eerste 'Get smart in printmedia business'.

'Get smart in print media business' werd georganiseerd door Grafisch Nieuws en mede-geïnspireerd door opleidingsorganisatie SBM. Het evenement was een mix van keynote sprekers, parallelsessies, business corners van leveranciers met een sterke betrokkenheid bij de Belgische grafische industrie, en de uitreiking van de Trends Top Grafische Gazellen en de SBM Awards. Grafisch Nieuws had vier keynote sprekers uitgenodigd om bedrijven te begeesteren en te inspireren tot groei. Alvast enkele quotes: "Als je alleen maar de bergen beklimt die je aankan, dan ben je niet ambitieus genoeg."; "Teamwork is het hardst nodig in crisissituaties en het moeilijkst in crisissituaties."; "Je kan nu dankzij de technologie met een zeer kleine organisatie een globale impact hebben. Die globale impact was vroeger enkel weggelegd voor multinationals. Omvang doet er niet langer toe. Leer begrijpen hoe software met elkaar kan communiceren. Dat is de sleutel."; "Vreemdgaan is de samenwerking tussen verschillende partijen die er allen beter van worden."; "Stakeholder participatie betekent dat ook het succes wordt gedeeld. Het succes is van de verschillende partners."In het nummer van oktober van Grafisch Nieuws komen we uitgebreid terug op deze eerste 'Get smart in printmedia business'.