Samen met Arjowiggins Creative Papers is Antalis sponsor van dit inspirerende event. Christophe Balaresque van Arjowiggins is spreker en vertelt over de link tussen papier en emotie. Antalis verzorgt twee break out sessies. De eerste heet "Becomming a Paper sommelier" en loopt in samenwerking met Lenoir Schuring (kwaliteitsdrukker voor ontwerpers). Aan het eind van deze workshop bent u in staat om, rekening houdend met het ontwerp, budget en de tijd, het juiste papier te kiezen.

Tijdens de tweede workshop "Being a Paper sommelier" interviewen Christophe Balaresque en Pepijn Zurburg (van de Designpolitie) een panel van designers over de samenhang van papier en emotie. Over hoe papier, samen met het totaalconcept van een ontwerp, de juiste emotie kan opwekken.

Tijdens deze editie van WDCD worden ook de winnende ideeën van de WDCD Refugee Challenge bekend gemaakt. Eerder dit jaar werd een designcompetitie uitgeschreven door WDCD, met de vraag wat je als designer kan doen om de ontvangst en integratie van vluchtelingen in stedelijke gebieden te helpen verbeteren. Meer informatie over deze challenge vindt u op www.whatdesigncando.com/challenge

En kijk voor meer informatie over WDCD en tickets op www.whatdesigncando.com

Samen met Arjowiggins Creative Papers is Antalis sponsor van dit inspirerende event. Christophe Balaresque van Arjowiggins is spreker en vertelt over de link tussen papier en emotie. Antalis verzorgt twee break out sessies. De eerste heet "Becomming a Paper sommelier" en loopt in samenwerking met Lenoir Schuring (kwaliteitsdrukker voor ontwerpers). Aan het eind van deze workshop bent u in staat om, rekening houdend met het ontwerp, budget en de tijd, het juiste papier te kiezen. Tijdens de tweede workshop "Being a Paper sommelier" interviewen Christophe Balaresque en Pepijn Zurburg (van de Designpolitie) een panel van designers over de samenhang van papier en emotie. Over hoe papier, samen met het totaalconcept van een ontwerp, de juiste emotie kan opwekken. Tijdens deze editie van WDCD worden ook de winnende ideeën van de WDCD Refugee Challenge bekend gemaakt. Eerder dit jaar werd een designcompetitie uitgeschreven door WDCD, met de vraag wat je als designer kan doen om de ontvangst en integratie van vluchtelingen in stedelijke gebieden te helpen verbeteren. Meer informatie over deze challenge vindt u op www.whatdesigncando.com/challenge En kijk voor meer informatie over WDCD en tickets op www.whatdesigncando.com