The Paper Book 2018-2021 is de tweede editie van de complete collectie van creatieve papiersoorten die door Arjowiggins worden ontwikkeld en gefabriceerd.

De lijvige all-in-one selectietool van bijzondere papierkwaliteiten bevat verschillende nieuwe producten. Wie het boek doorbladert ontdekt drie nieuwe grijze Conqueror papierkwaliteiten, een vernieuwd assortiment van de Curious Collection Metallics, een reeks nieuwe kleuren in het Keaykolour assortiment en de volledig nieuwe Curious Collection Alchemy. Die omvat papiersoorten met een gehamerd metaaloppervlak in zes verschillende kleuren.

De cover van het nieuwe Paper Book bevat de Powercoat Alive technologie (het zogenaamde 'connected paper'), dat de gebruiker toelaat meer over de volledige collectie te vernemen door eenvoudig een NFC-geschikt apparaat te plaatsen op de aangeduide plaats. De interactieve functionaliteit maakt een brug tussen de fysieke en digitale wereld.

De nieuwe editie verschijnt 3 jaar na het eerste volume en wil ontwerpers, designers, creatievelingen, drukkers, aankopers en eindklanten inspireren en aanzetten om mooie papierkwaliteiten te gebruiken.

De nieuwe editie werd gelanceerd in de hippe locatie van Rooftopbar Gaston, op het dak van een oude fabriek aan de rand van de stad Gent. 110 ontwerpers, aankopers en drukkers waren op het evenement aanwezig. Christophe Balaresque, Luxury Brands & Marketing Director bij Arjowiggins Creative Papers, verzorgde de presentatie. Christophe Balaresque spreekt aanstaande woensdag om 17.30 uur ook op het VIGC-congres in Mechelen.

The Paper Book 2018-2021 is de tweede editie van de complete collectie van creatieve papiersoorten die door Arjowiggins worden ontwikkeld en gefabriceerd.De lijvige all-in-one selectietool van bijzondere papierkwaliteiten bevat verschillende nieuwe producten. Wie het boek doorbladert ontdekt drie nieuwe grijze Conqueror papierkwaliteiten, een vernieuwd assortiment van de Curious Collection Metallics, een reeks nieuwe kleuren in het Keaykolour assortiment en de volledig nieuwe Curious Collection Alchemy. Die omvat papiersoorten met een gehamerd metaaloppervlak in zes verschillende kleuren.De cover van het nieuwe Paper Book bevat de Powercoat Alive technologie (het zogenaamde 'connected paper'), dat de gebruiker toelaat meer over de volledige collectie te vernemen door eenvoudig een NFC-geschikt apparaat te plaatsen op de aangeduide plaats. De interactieve functionaliteit maakt een brug tussen de fysieke en digitale wereld.De nieuwe editie verschijnt 3 jaar na het eerste volume en wil ontwerpers, designers, creatievelingen, drukkers, aankopers en eindklanten inspireren en aanzetten om mooie papierkwaliteiten te gebruiken.De nieuwe editie werd gelanceerd in de hippe locatie van Rooftopbar Gaston, op het dak van een oude fabriek aan de rand van de stad Gent. 110 ontwerpers, aankopers en drukkers waren op het evenement aanwezig. Christophe Balaresque, Luxury Brands & Marketing Director bij Arjowiggins Creative Papers, verzorgde de presentatie. Christophe Balaresque spreekt aanstaande woensdag om 17.30 uur ook op het VIGC-congres in Mechelen.