Arteveldehogeschool kijkt op seminarie naar 'Future of Print'

20/02/17 om 00:20 - Bijgewerkt om 12:46

Op 22 maart 2017 nodigt de opleiding Grafische en digitale media aan de Arteveldehogeschool (Mariakerke) een select gezelschap alumni uit als spreker om hun visie toe te lichten en te delen op een seminarie met andere oud-studenten en de professionele contacten uit het grafische werkveld van de opleiding.

Arteveldehogeschool kijkt op seminarie naar 'Future of Print'

Het programma is ingedeeld in een namiddag- en avondprogramma.

In de namiddag richten de oud-studenten zich tot de huidige studentengeneratie. 's Avonds volgen de alumni en het werkveld. Volgende sprekers, allen afgestudeerden van de opleiding, hebben toegezegd:

-Guido Van der Schueren (Voorzitter en investor Global Graphics)

-Erwin Danis (Premedia Director Roularta Media Group)

-Bram Verniest (COO and co-founder Chili Publish)

-Piet Germonprez (CEO Captains of printing)

-Dirk Sabbe (Co Founder Wijs, Digital agency)

-Erwin Vekeman (zaakvoerder Atelier 64, Marketing & Advertising)

-Hans Huyghe (Development Manager Verstraete In Mould Labels)

-Jan Soenen (CEO Dyoss)

-Tony Sterckx (graphic designer - Laroy Group)

Gert Ysebaert, CEO Mediahuis, zal als enige niet-alumnus, de keynote voor zijn rekening nemen.

Locatie: mediacampus van de Arteveldehogeschool (Mariakerke). Deelname is gratis maar gezien het beperkt aantal plaatsen is vooraf inschrijven noodzakelijk. Voor meer details over het programma en een deelname: 09.234.86.16. of

http://sites.arteveldehogeschool.be/futureofprint/

Lees meer over: