Belgian Association of Marketing gaat van start

15/09/17 om 07:07 - Bijgewerkt om 07:07

BAM, kort voor de Belgian Association of Marketing, werd officieel gelanceerd op 14 september. BAM wordt het platform voor elke marketing professional in België.

Belgian Association of Marketing gaat van start

BAM is het gevolg van de fusie van STIMA, BDMA en IAB Belgium en wordt hiermee de grootste vakvereniging voor marketing in België. Het startschot van BAM werd gegeven tijdens de tweede editie van The Rentree of Marketing, een event waar de nieuwste trends in digitale marketing en media aan bod kwamen

Open gemeenschap om mensen te verbinden

BAM wordt een open community: "Via onze marketing hubs zullen we naar actieve samenwerkingen zoeken met iedereen waarmee we raakvlakken hebben: beleidsmakers bij de overheid, andere verenigingen en organisaties binnen en buiten de marketingsector. BAM is geen belangenvereniging maar een vakvereniging. Daar waar nodig zullen we standpunten proberen te verenigen of verdedigen in het belang van alle marketing professionals in België" aldus de nieuwe voorzitter Koen Van Impe.

Meer info: www.marketing.be.