De oude drukkerij werd volledig hervormd, tot het bedrijf van vandaag, offset maakte plaats voor digitaal, groot formaat, signs & labels werden toegevoegd. Catherine en Benjamin zetten de lijn verder en er werd geïnvesteerd in moderne aangepaste afwerkingsmachines. Op korte termijn werd een Morgana DocuFold Pro, Morgana bookletmaker, een lijmbinder aangekocht.

Waarom Morgana? Benjamin Demko: Morgana past perfect bij de noden van een digitale drukkerij: snel instelbaar, hoge kwaliteit en bedrijfszekerheid. Oude logge machines met lange insteltijden moeten we vervangen door flexibele machines. Op deze manier kunnen ook wij goede kwaliteit handhaven en de juiste service aan onze klanten aanbieden.

Waarom Albyco? Benjamin Demko: We kenden Albyco eigenlijk niet, we hadden bij iemand anders een machine gekocht en hadden technische problemen en de leverancier kon of wilde het niet snel oplossen. Net op dat moment kwam de verkoper van Albyco langs om het bedrijf voor te stellen, hij beloofde te helpen, de volgende ochtend stond er om 9u een technieker aan onze deur en 2u later was onze machine hersteld. Dat noemen we nu eens SERVICE. De zakelijke relatie met Albyco werd verder uitgebouwd met meerdere aankopen als gevolg.

Creëer ook uw meerwaarde en contacteer ons vrijblijvend via info@albyco.be of 014 41 55 35

De oude drukkerij werd volledig hervormd, tot het bedrijf van vandaag, offset maakte plaats voor digitaal, groot formaat, signs & labels werden toegevoegd. Catherine en Benjamin zetten de lijn verder en er werd geïnvesteerd in moderne aangepaste afwerkingsmachines. Op korte termijn werd een Morgana DocuFold Pro, Morgana bookletmaker, een lijmbinder aangekocht.Waarom Morgana? Benjamin Demko: Morgana past perfect bij de noden van een digitale drukkerij: snel instelbaar, hoge kwaliteit en bedrijfszekerheid. Oude logge machines met lange insteltijden moeten we vervangen door flexibele machines. Op deze manier kunnen ook wij goede kwaliteit handhaven en de juiste service aan onze klanten aanbieden. Waarom Albyco? Benjamin Demko: We kenden Albyco eigenlijk niet, we hadden bij iemand anders een machine gekocht en hadden technische problemen en de leverancier kon of wilde het niet snel oplossen. Net op dat moment kwam de verkoper van Albyco langs om het bedrijf voor te stellen, hij beloofde te helpen, de volgende ochtend stond er om 9u een technieker aan onze deur en 2u later was onze machine hersteld. Dat noemen we nu eens SERVICE. De zakelijke relatie met Albyco werd verder uitgebouwd met meerdere aankopen als gevolg.Creëer ook uw meerwaarde en contacteer ons vrijblijvend via info@albyco.be of 014 41 55 35