Donderdag 29 oktober 2015 - 13-18 uur Brabanthal, Researchpark Haasrode, Brabantlaan 1, 3001 Leuven

Gratis deelname voor leden van Febelgra Niet-leden betalen 50,00 EUR Inschrijven via annemie@febelgra.be

Statische beelden op affiches, folders, in brochures of boeken komen tot leven als video, website, een reeks foto's. Via uw smartphone of tablet begint de man op het drukwerk plots te praten. U ziet een 3D-beeld van een product of plattegrond. Zelfs online een product uit een gedrukte catalogus bestellen is mogelijk.

Augmented Reality biedt zoveel mogelijkheden om drukwerk levend te maken. Heeft u klanten die er meer over willen weten ? Ziet u hierin een kans om meer drukwerk te laten bestellen ? Of om nieuwe klanten aan te trekken ? Waar kan u terecht voor meer informatie en praktische toepassingen ?

Febelgra Vlaams-Brabant nodigt drukkers, ontwerpers en grafische bureaus uit op haar seminarie 'Augmented Reality', inclusief netwerkdrink.

Met medewerking van Acco cvba, Group Joos, Ricoh, Konica-Minolta en Impuls Communicatie en met de steun van FESPA.

Meer info.

Donderdag 29 oktober 2015 - 13-18 uur Brabanthal, Researchpark Haasrode, Brabantlaan 1, 3001 LeuvenGratis deelname voor leden van Febelgra Niet-leden betalen 50,00 EUR Inschrijven via annemie@febelgra.beStatische beelden op affiches, folders, in brochures of boeken komen tot leven als video, website, een reeks foto's. Via uw smartphone of tablet begint de man op het drukwerk plots te praten. U ziet een 3D-beeld van een product of plattegrond. Zelfs online een product uit een gedrukte catalogus bestellen is mogelijk.Augmented Reality biedt zoveel mogelijkheden om drukwerk levend te maken. Heeft u klanten die er meer over willen weten ? Ziet u hierin een kans om meer drukwerk te laten bestellen ? Of om nieuwe klanten aan te trekken ? Waar kan u terecht voor meer informatie en praktische toepassingen ?Febelgra Vlaams-Brabant nodigt drukkers, ontwerpers en grafische bureaus uit op haar seminarie 'Augmented Reality', inclusief netwerkdrink.Met medewerking van Acco cvba, Group Joos, Ricoh, Konica-Minolta en Impuls Communicatie en met de steun van FESPA.Meer info.