Brouwerij Martens is de tweede grootste brouwerij van België. Het familiebedrijf bestaat sinds 1758. Eigen huismerken maken 15 % van de productiecapaciteit uit. 85 % is bestemd voor private labels waarvan de producten worden verkocht in Europa, China, Japan, Hong Kong, enz.

Met de personages van de populaire TV-serie F.C. De Kampioenen werd een interactieve reclamecampagne opgezet om een speciale smaakvariëteit van een bier te promoten. Er werd virtuele realiteit toegevoegd waardoor de personages op de foto's met de klant praten via smart phones of tablets.

De directe printtechnologie op de 100 % recycleerbare PET-flessen, werd ontwikkeld door het Duitse bedrijf KHS dat hiervoor de lage migratie UV-inkten van Agfa Graphics inzet. Het systeem print kleurenbeelden (1080 dpi - 4 kleuren + wit) aan de snelheid van de PET-fles lijnen. De inkten van Agfa Graphics voldoen aan de Europese richtlijnen voor het bedrukken van voedselverpakkingen.

Brouwerij Martens is de tweede grootste brouwerij van België. Het familiebedrijf bestaat sinds 1758. Eigen huismerken maken 15 % van de productiecapaciteit uit. 85 % is bestemd voor private labels waarvan de producten worden verkocht in Europa, China, Japan, Hong Kong, enz.Met de personages van de populaire TV-serie F.C. De Kampioenen werd een interactieve reclamecampagne opgezet om een speciale smaakvariëteit van een bier te promoten. Er werd virtuele realiteit toegevoegd waardoor de personages op de foto's met de klant praten via smart phones of tablets.De directe printtechnologie op de 100 % recycleerbare PET-flessen, werd ontwikkeld door het Duitse bedrijf KHS dat hiervoor de lage migratie UV-inkten van Agfa Graphics inzet. Het systeem print kleurenbeelden (1080 dpi - 4 kleuren + wit) aan de snelheid van de PET-fles lijnen. De inkten van Agfa Graphics voldoen aan de Europese richtlijnen voor het bedrukken van voedselverpakkingen.