Voor Printsalon komt deze overname een half jaar na de rebranding, met de kenmerkende rode zetel die overal in het Hasseltse straatbeeld opdook. De geografische ligging van De Marketiers in Tessenderlo en Mechelen vormt een mooie aanvulling voor Printsalon en past binnen de strategie om een wijd netwerk aan lokale shops uit te bouwen.

Manu Vanderstappen van Printsalon: "Wij geloven zeer sterk in lokale verankering en nabijheid. Onze klanten willen graag zéér snel en persoonlijk geholpen worden bij vragen rond drukwerk in de ruimste zin van het woord. Printsalon biedt daarom naast papieren drukwerk ook stickers, mailings, verpakkingen, textiel, promo artikelen, gadgets, posters, banners, reclamepanelen en zoveel meer aan."

Net zoals Printsalon heeft De Marketiers een sterke lokale reputatie, zowel in de particuliere markt als bij bedrijven uit de omgeving. Als vaste partner verzorgen ze het drukwerk voor tal van bedrijven en organisaties in en rond Tessenderlo en Mechelen. Net omwille van deze reputatie, past De Marketiers perfect in het plaatje van Printsalon en de Burocad groep, luidt het verder in het persbericht.

Bedoeling is om in Tessenderlo en Mechelen de activiteiten extra kracht bij te zetten door de synergiën met de groep en uitbreiding van de productportfolio.

Marc De Belser van De Marketiers is tevreden met de overname. "Door onderdeel te worden van een grote, sterke groep als Burocad, stellen we onze toekomst veilig en kunnen we onze klanten nog beter ondersteunen."

Voor Burocad betekent de overname - haast dag op dag één jaar na de overname van hun tweede vestiging in Antwerpen (nvdr: het vroegere Pelegri) - een volgende mooie stap in haar groeitraject.

Mieke Neven (foto): "De expertise en productiecapaciteit die we hebben binnen onze productiesites in Peer en Hoboken, zijn een enorme ruggesteun voor de lokale shops. Tegelijk fungeren deze vestigingen als afhaal- en contactpunten voor lokale ondernemers en marketeers. Een wisselwerking die uitermate goed werkt!"

Voor Printsalon komt deze overname een half jaar na de rebranding, met de kenmerkende rode zetel die overal in het Hasseltse straatbeeld opdook. De geografische ligging van De Marketiers in Tessenderlo en Mechelen vormt een mooie aanvulling voor Printsalon en past binnen de strategie om een wijd netwerk aan lokale shops uit te bouwen.Manu Vanderstappen van Printsalon: "Wij geloven zeer sterk in lokale verankering en nabijheid. Onze klanten willen graag zéér snel en persoonlijk geholpen worden bij vragen rond drukwerk in de ruimste zin van het woord. Printsalon biedt daarom naast papieren drukwerk ook stickers, mailings, verpakkingen, textiel, promo artikelen, gadgets, posters, banners, reclamepanelen en zoveel meer aan."Net zoals Printsalon heeft De Marketiers een sterke lokale reputatie, zowel in de particuliere markt als bij bedrijven uit de omgeving. Als vaste partner verzorgen ze het drukwerk voor tal van bedrijven en organisaties in en rond Tessenderlo en Mechelen. Net omwille van deze reputatie, past De Marketiers perfect in het plaatje van Printsalon en de Burocad groep, luidt het verder in het persbericht.Bedoeling is om in Tessenderlo en Mechelen de activiteiten extra kracht bij te zetten door de synergiën met de groep en uitbreiding van de productportfolio.Marc De Belser van De Marketiers is tevreden met de overname. "Door onderdeel te worden van een grote, sterke groep als Burocad, stellen we onze toekomst veilig en kunnen we onze klanten nog beter ondersteunen."Voor Burocad betekent de overname - haast dag op dag één jaar na de overname van hun tweede vestiging in Antwerpen (nvdr: het vroegere Pelegri) - een volgende mooie stap in haar groeitraject.Mieke Neven (foto): "De expertise en productiecapaciteit die we hebben binnen onze productiesites in Peer en Hoboken, zijn een enorme ruggesteun voor de lokale shops. Tegelijk fungeren deze vestigingen als afhaal- en contactpunten voor lokale ondernemers en marketeers. Een wisselwerking die uitermate goed werkt!"