Chili Publish publiceert een white paper over gepersonaliseerde verpakkingen

21/11/16 om 00:20 - Bijgewerkt om 08:29

Chili Publish heeft een white paper gepubliceerd over de mogelijkheden van de digitale techniek in de verpakkingssector. Het document dat voluit 'Digital Packaging : A Box Full of -ization Potential' heet, kan gedownload worden.

Chili Publish publiceert een white paper over gepersonaliseerde verpakkingen

De white paper van Chili Publish mikt op de leveranciers en consumenten van drukwerk en gaat in op de actuele trends bij de productie van verpakkingen. De publicatie legt uit hoe de processen en technische oplossingen het mogelijk maken om gepersonaliseerde en regionaal gesegmenteerde verpakkingen te maken, naar het voorbeeld van de Coca-Colaflesjes.

De auteur is Geert Fransen, Product Manager van Chili Publish: "Ooit was er een tijd waarin verpakkingen een eenvoudige taak hadden: het product bevatten en de consument duidelijk maken wat in de verpakking zat. Vandaag echter is de verpakking geëvolueerd tot een volwaardig marketingkanaal. De verpakking moet dus de marketingtrends volgen die de merken helpen om rendabele banden met de consumenten te creëren - en in stand te houden. Dat is een complex proces en daarom heeft Chili Publish dit white paper samengesteld. We wilden de leveranciers en consumenten van drukwerk een goed begrip geven van de technologie die ze nodig hebben om in dat nieuwe verpakkingsparadigma te slagen."

Het white paper kan hier vanop de website van Chili Publish gedownload worden.

Lees meer over: