BIA/Kelsey is een Amerikaans bedrijf dat onderzoek uitvoert en media en lokale reclamebedrijven consultancydiensten en adviezen verleent. Volgens de prognoses die onlangs gepubliceerd werden, stijgen de lokale reclame-inkomsten in 2017 tot 148,8 miljard $ tegenover 145,2 miljard $ in 2016 (waarvan 42,6 miljard $ in online/digitaal). De definitie van lokale reclame die BIA/Kelsey hanteert, omvat alle reclameplatforms waarmee nationale, regionale en lokale handelaars een lokaal publiek kunnen bereiken.

In zijn prognoses voor 2017 verwacht BIA/Kelsey een snellere groei voor de inkomsten uit lokale online/digitale reclame (+13,5%), terwijl de inkomsten uit de traditionele en gedrukte reclame een terugval kennen (-2,4%). Volgens BIA/Kelsey worden de digitale/online inkomsten gecreëerd door online bedrijven die gericht lokale reclame verkopen.

Het studiebureau ziet groei en mogelijkheden in de schermreclame - video's, uitwisseling van content, lokaal zoeken via smartphones (Google/Bing) en e-mails. Volgens BIA/Kelsey steunt de groei van de mailreclame op consumenten die zich op de maillijsten van hun lievelingsmerken inschrijven. Het belang is wederzijds: terwijl de consument op de hoogte gebracht wordt van de nieuwste aanbiedingen en promoties, kunnen de bedrijven geregeld ook producten verkopen.

BIA/Kelsey is een Amerikaans bedrijf dat onderzoek uitvoert en media en lokale reclamebedrijven consultancydiensten en adviezen verleent. Volgens de prognoses die onlangs gepubliceerd werden, stijgen de lokale reclame-inkomsten in 2017 tot 148,8 miljard $ tegenover 145,2 miljard $ in 2016 (waarvan 42,6 miljard $ in online/digitaal). De definitie van lokale reclame die BIA/Kelsey hanteert, omvat alle reclameplatforms waarmee nationale, regionale en lokale handelaars een lokaal publiek kunnen bereiken.In zijn prognoses voor 2017 verwacht BIA/Kelsey een snellere groei voor de inkomsten uit lokale online/digitale reclame (+13,5%), terwijl de inkomsten uit de traditionele en gedrukte reclame een terugval kennen (-2,4%). Volgens BIA/Kelsey worden de digitale/online inkomsten gecreëerd door online bedrijven die gericht lokale reclame verkopen.Het studiebureau ziet groei en mogelijkheden in de schermreclame - video's, uitwisseling van content, lokaal zoeken via smartphones (Google/Bing) en e-mails. Volgens BIA/Kelsey steunt de groei van de mailreclame op consumenten die zich op de maillijsten van hun lievelingsmerken inschrijven. Het belang is wederzijds: terwijl de consument op de hoogte gebracht wordt van de nieuwste aanbiedingen en promoties, kunnen de bedrijven geregeld ook producten verkopen.