Drukwerkdeal.nl is het bedrijf van de jonge ondernemer Marco Aarnink (27). Het verhaal van deze internetdrukkerij is de Nederlandse invulling van de Amerikaanse droom. Marco Aarnink startte tijdens zijn opleiding Small Business en Retail Management aan de Saxion Hogeschool de formule Drukwerkdeal.nl, als afstudeerproject (oktober 2005). Het bedrijf telt inmiddels bijna 150 medewerkers.

Op de beursstand op de Grafische Vakbeurs in Gorinchem, werden de portretten van al deze medewerkers opvallend getoond. Marco Aarnink: 'We focussen nu volledig op customer intimacy. Daarom werken we bijvoorbeeld met vaste orderbegeleiders voor regelmatig terugkerende klanten." Die aanpak heeft de onderneming zakelijk geen windeieren gelegd. Marco Aarnink en zijn firma genieten ook veel erkenning. Drukwerkdeal.nl belandde onder andere op een tweede plaats in de Deloitte Technology Fast50 2011, een jaarlijks terugkerende verkiezing van de vijftig snelst groeiende technologiebedrijven in Nederland en België.

Drukwerkdeal.nl opent vanaf 1 maart een tweetalige vestiging in Antwerpen. Die wordt bemand met Belgische werknemers. Aarnink: "Klanten moeten het gevoel hebben dat ze bij de drukkerij op de hoek terecht kunnen." Vanaf 1 mei gaat dan de Belgische internetdrukkerij printdeal.be (een begrijpbare naam voor zowel Nederlands- als Franstaligen) van start. Tino Cucca leidt deze Belgische tak.

Tino Cucca is de medeoprichter van flyer.be en heeft zijn aandelen in de firma overgedragen aan Ahmed Hilami, één van de andere aandeelhouders. Cucca verlaat het bedrijf voor een nieuwe uitdaging en omwille van verschillende visies omtrent de toekomst van de onderneming. De Belgische internetdrukkerijen Flyer.be en PrintConcept.be fusioneerden vorig jaar nog met elkaar.

Drukwerkdeal.nl beschikt in Deventer voor zijn drukwerkproductie over twee HP Indigo 7600 persen en 18 grootformaatprinters met een breedte tot 5 meter. Het offsetdrukwerk wordt vooralsnog uitbesteed maar Aarnink denkt aan de interne overname van een drukkerij. Recent werden ook tampondrukmachines aangekocht voor de markt van de gadgets en relatiegeschenken.

Drukwerkdeal.nl is het bedrijf van de jonge ondernemer Marco Aarnink (27). Het verhaal van deze internetdrukkerij is de Nederlandse invulling van de Amerikaanse droom. Marco Aarnink startte tijdens zijn opleiding Small Business en Retail Management aan de Saxion Hogeschool de formule Drukwerkdeal.nl, als afstudeerproject (oktober 2005). Het bedrijf telt inmiddels bijna 150 medewerkers. Op de beursstand op de Grafische Vakbeurs in Gorinchem, werden de portretten van al deze medewerkers opvallend getoond. Marco Aarnink: 'We focussen nu volledig op customer intimacy. Daarom werken we bijvoorbeeld met vaste orderbegeleiders voor regelmatig terugkerende klanten." Die aanpak heeft de onderneming zakelijk geen windeieren gelegd. Marco Aarnink en zijn firma genieten ook veel erkenning. Drukwerkdeal.nl belandde onder andere op een tweede plaats in de Deloitte Technology Fast50 2011, een jaarlijks terugkerende verkiezing van de vijftig snelst groeiende technologiebedrijven in Nederland en België.Drukwerkdeal.nl opent vanaf 1 maart een tweetalige vestiging in Antwerpen. Die wordt bemand met Belgische werknemers. Aarnink: "Klanten moeten het gevoel hebben dat ze bij de drukkerij op de hoek terecht kunnen." Vanaf 1 mei gaat dan de Belgische internetdrukkerij printdeal.be (een begrijpbare naam voor zowel Nederlands- als Franstaligen) van start. Tino Cucca leidt deze Belgische tak.Tino Cucca is de medeoprichter van flyer.be en heeft zijn aandelen in de firma overgedragen aan Ahmed Hilami, één van de andere aandeelhouders. Cucca verlaat het bedrijf voor een nieuwe uitdaging en omwille van verschillende visies omtrent de toekomst van de onderneming. De Belgische internetdrukkerijen Flyer.be en PrintConcept.be fusioneerden vorig jaar nog met elkaar.Drukwerkdeal.nl beschikt in Deventer voor zijn drukwerkproductie over twee HP Indigo 7600 persen en 18 grootformaatprinters met een breedte tot 5 meter. Het offsetdrukwerk wordt vooralsnog uitbesteed maar Aarnink denkt aan de interne overname van een drukkerij. Recent werden ook tampondrukmachines aangekocht voor de markt van de gadgets en relatiegeschenken.