De consument gebruikt de folder met aanbiedingen meer dan in voorgaande jaren. In 2011 oriënteerde 64% procent van de consumenten zich via de folder, in 2012 was dat 66% en tijdens het onderzoek in 2013 blijkt 71% van de consumenten de folder er bij te pakken om te zien waar de koopjes te halen zijn. Ook advertenties werden vaker bekeken; 15% in 2013 ten opzichte van 12% in 2012. Internetsites groeien ook als bron, maar wel langzaam. In 2013 bekeek 18% de site, terwijl dat in zowel 2012 en 2011 17% was. Een andere bron die groeit is de nieuwsbrief, van 10% in 2011 tot 12% in 2013. Displaymateriaal speelt ook een belangrijke rol. Daarop kijkt volgens het onderzoek 20% tegenover 18% in 2011.

bron: Deloitte, Graficus

De consument gebruikt de folder met aanbiedingen meer dan in voorgaande jaren. In 2011 oriënteerde 64% procent van de consumenten zich via de folder, in 2012 was dat 66% en tijdens het onderzoek in 2013 blijkt 71% van de consumenten de folder er bij te pakken om te zien waar de koopjes te halen zijn. Ook advertenties werden vaker bekeken; 15% in 2013 ten opzichte van 12% in 2012. Internetsites groeien ook als bron, maar wel langzaam. In 2013 bekeek 18% de site, terwijl dat in zowel 2012 en 2011 17% was. Een andere bron die groeit is de nieuwsbrief, van 10% in 2011 tot 12% in 2013. Displaymateriaal speelt ook een belangrijke rol. Daarop kijkt volgens het onderzoek 20% tegenover 18% in 2011.bron: Deloitte, Graficus