Als belangrijkste reden om te investeren staan bij grafimediabedrijven meer efficiëntie en het aanbieden van nieuwe diensten aan klanten op de eerste twee plaatsen. Dit viel onder andere te lezen in de uitgebreide serie Drupa Reports die in de aanloop naar de beurs in 2016 verscheen. Maar hoe pak je dit aan en zorg je ervoor dat investeringen en inspanningen maximaal rendement opleveren? Met wie en hoe kan je samenwerken en hoe ontplooi je creativiteit? Dit en veel meer komt u op 8 juni te weten op het gratis evenement Get Smart in Printmedia Business. U kan zich hier inschrijven.

Als belangrijkste reden om te investeren staan bij grafimediabedrijven meer efficiëntie en het aanbieden van nieuwe diensten aan klanten op de eerste twee plaatsen. Dit viel onder andere te lezen in de uitgebreide serie Drupa Reports die in de aanloop naar de beurs in 2016 verscheen. Maar hoe pak je dit aan en zorg je ervoor dat investeringen en inspanningen maximaal rendement opleveren? Met wie en hoe kan je samenwerken en hoe ontplooi je creativiteit? Dit en veel meer komt u op 8 juni te weten op het gratis evenement Get Smart in Printmedia Business. U kan zich hier inschrijven.