De groepsnaam werd vorige week officieel onthuld. Dat ging gepaard met een evenement. Gedurende drie dagen maakten meer dan 700 klanten en relaties tijdens een culinaire wandeling kennis met de vernieuwde bedrijfsgebouwen en productiesite. De groepjes bezoekers werden langs het productieproces gegidst door medewerkers van de verschillende grafische bedrijven.

Ieder van de drukkerijen behoudt zijn eigen naam, identiteit en commerciële aanpak met aan het roer hetzelfde team als voorheen. Het betekent dat bijvoorbeeld de klantencommunicatie kan verschillen en de sterkte van ieder drukkerijbedrijf van de Graphius Group ten volle wordt uitgespeeld. Zo werd er één groene productielijn opgezet met de ervaring en kennis van Druk in de Weer en de Duurzame Drukker. New Goff heeft dan weer een berg kennis in huis op het vlak van softcover en hardcover boeken. Drukkerij Sint-Joris is de drukkerij met vooral klanten in de socio-culturele sector. Geers Offset is een voorbeeld van efficiënte industriële grafische productie.

Denis Geers is CEO van Graphius. Hij vertelt dat de centralisatie van verschillende drukkerijen op één industriële productiesite noodzakelijk was in een markt waar de toename van volume quasi uitgesloten is. Om te kunnen blijven investeren in de nieuwste technologie en het service level te kunnen aanhouden, is de efficiëntie van een onderneming op industriële schaal die in staat is vele klanten te bedienen noodzakelijk.

De Graphius Group heeft alle grafische productieprocessen tot en met de postverzending in eigen huis. Enkele cijfers: 12.000 m² met meer dan 60 druktorens in een full continu proces, meer dan 190 medewerkers, 11.000 ton papier per jaar.

De groepsnaam werd vorige week officieel onthuld. Dat ging gepaard met een evenement. Gedurende drie dagen maakten meer dan 700 klanten en relaties tijdens een culinaire wandeling kennis met de vernieuwde bedrijfsgebouwen en productiesite. De groepjes bezoekers werden langs het productieproces gegidst door medewerkers van de verschillende grafische bedrijven.Ieder van de drukkerijen behoudt zijn eigen naam, identiteit en commerciële aanpak met aan het roer hetzelfde team als voorheen. Het betekent dat bijvoorbeeld de klantencommunicatie kan verschillen en de sterkte van ieder drukkerijbedrijf van de Graphius Group ten volle wordt uitgespeeld. Zo werd er één groene productielijn opgezet met de ervaring en kennis van Druk in de Weer en de Duurzame Drukker. New Goff heeft dan weer een berg kennis in huis op het vlak van softcover en hardcover boeken. Drukkerij Sint-Joris is de drukkerij met vooral klanten in de socio-culturele sector. Geers Offset is een voorbeeld van efficiënte industriële grafische productie.Denis Geers is CEO van Graphius. Hij vertelt dat de centralisatie van verschillende drukkerijen op één industriële productiesite noodzakelijk was in een markt waar de toename van volume quasi uitgesloten is. Om te kunnen blijven investeren in de nieuwste technologie en het service level te kunnen aanhouden, is de efficiëntie van een onderneming op industriële schaal die in staat is vele klanten te bedienen noodzakelijk.De Graphius Group heeft alle grafische productieprocessen tot en met de postverzending in eigen huis. Enkele cijfers: 12.000 m² met meer dan 60 druktorens in een full continu proces, meer dan 190 medewerkers, 11.000 ton papier per jaar.