Grote klanten binnenhalen met een 360° benadering doe je zo!

Buroform is een sterk groeiende offset-drukkerij uit Mechelen, met gekende klanten als Mercedes-Benz, Akzo-Nobel en Scapa Sports. Die kiezen voor Buroform omwille van flexibileit, service en kwaliteit. Leer hier hoe Buroform een 360° benadering ontwikkelde om grote klanten binnen te halen en ook te houden.

Grote klanten binnenhalen met een 360° benadering doe je zo!

© .

Buroform is een sterk groeiende offset-drukkerij uit Mechelen, met gekende klanten als Mercedes-Benz, Akzo-Nobel en Scapa Sports. Door overnames bundelden ze specialisaties en versterkten zo slagkracht en marktpositie. Ze kiezen resoluut voor een 360°-benadering gesteund op flexibileit, service en kwaliteit.

Een eerste knelpunt situeerde zich bij de opmaak van offertes. Buroform had nood aan duidelijke parameters die zorgen voor een berouwbare calculatie. Niet gestoeld op het buikgevoel van de calculator, maar op basis van goed ingestelde parameters die supersnel een marktconform voorstel opmaken. Maar daar houdt het niet op. Het sales-team wil op elk moment en vanop elke locatie weten wat de status van een bepaalde job is. Of een activiteiten- en salesrapport raadplegen. En hoe kan je de historiek van een bepaalde job of klant terugvinden? Volg hier de stappen die Buroform nam om de gaatjeskaas van hun oude administratie om te vormen tot een performant 360° managementsysteem.

Lees meer over: