Kiessling werkt al sinds 1989 bij Heidelberg en is sinds 2010 verantwoordelijk is voor de divisie Services. Ook Consumables en CtP vallen onder zijn supervisie en hij is tevens verantwoordelijk voor Regional Markets en Marketing. Volgens Manager Magazin heeft hij begin februari van topman Gerold Linzbach te horen gekregen dat hij het bedrijf dient te verlaten. Linzbach zou niet langer met hem willen samenwerken. De Raad van Toezicht buigt zich naar verluid deze week over de kwestie.

Linzbach volgde eind 2012 de vervroegd afgetreden CEO Bernhard Schreier op met als missie het bedrijf snel in een financieel gezonde conditie te brengen. Begin deze maand rapporteerde Heidelberg de resultaten over het derde kwartaal. "Na negen maanden is de winstgevendheid aanzienlijk verbeterd", stelde Linzbach vast. "We verwachten het jaar volgens plan met een nettowinst af te kunnen sluiten." In de presentatie van 5 februari werd als een van de vier actiepunten van het management genoemd: 'Op korte termijn organische groei / overnames op het gebied van Service & Consumables' - bij uitstek het terrein van Kiessling.

Kiessling werkt al sinds 1989 bij Heidelberg en is sinds 2010 verantwoordelijk is voor de divisie Services. Ook Consumables en CtP vallen onder zijn supervisie en hij is tevens verantwoordelijk voor Regional Markets en Marketing. Volgens Manager Magazin heeft hij begin februari van topman Gerold Linzbach te horen gekregen dat hij het bedrijf dient te verlaten. Linzbach zou niet langer met hem willen samenwerken. De Raad van Toezicht buigt zich naar verluid deze week over de kwestie.Linzbach volgde eind 2012 de vervroegd afgetreden CEO Bernhard Schreier op met als missie het bedrijf snel in een financieel gezonde conditie te brengen. Begin deze maand rapporteerde Heidelberg de resultaten over het derde kwartaal. "Na negen maanden is de winstgevendheid aanzienlijk verbeterd", stelde Linzbach vast. "We verwachten het jaar volgens plan met een nettowinst af te kunnen sluiten." In de presentatie van 5 februari werd als een van de vier actiepunten van het management genoemd: 'Op korte termijn organische groei / overnames op het gebied van Service & Consumables' - bij uitstek het terrein van Kiessling.