Vanaf 2017 gaan ze verder als Drukservice Impressa, binnen afzienbare tijd in zijn geheel gevestigd op de locatie van Impressa in Herentals. Alle familiale aandeelhouders blijven aan boord.

Uit het persbericht:

Print-ID (voorheen Drukkerij Vaes) en Drukservice zijn al langer verzusterd (vanaf 2014), en nu versterkt Impressa deze fusie (zelf een fusie sinds 2003 van Drukkerij De Peuter en Sint-Norbertusdrukkerij en nu onderdeel van de ruim 150 jaar oude Grafische Groep Bongaerts) om zo een nog sterker, efficiënter en veelzijdiger geheel te vormen. De grafische sector is al langer aan een forse consolidatie bezig, en daarin willen Impressa (Bongaerts) en Drukservice/Print-ID (Van Genechten) een wezenlijke rol gaan spelen. Zij verwachten immers dat de ontwikkelingen op gebied van snelheid, multi-channel marketing en scherpe prijszetting blijvend zijn, en wapenen zich daarom met vereende krachten voor de verdere uitbouw van het kwaliteits- en serviceconcept waarvoor ze in de drukkerijbranche al langer gekend zijn.

"Het samenbrengen van onze gezamelijke vakmensen en respectievelijke machineparken zal ons een ongeziene flexibiliteit geven, met meer mogelijkheden en uitgebreidere capaciteit om alzo nog sneller antwoord te kunnen geven op alle vragen van onze klanten," zegt Tom Bongaerts, CEO van het fusiebedrijf. Pieter Van Genechten zal commercieel het voortouw nemen (CMO) terwijl zijn broer Jeroen de productie binnen de samengebrachte fabriek zal gaan managen als COO. "Met deze fusie vinden we een soliede partner die ons meer slagkracht en de broodnodige ruimte kan geven om onze gestage groei te bolwerken," dixit Jeroen Van Genechten.

Vanaf 2017 gaan ze verder als Drukservice Impressa, binnen afzienbare tijd in zijn geheel gevestigd op de locatie van Impressa in Herentals. Alle familiale aandeelhouders blijven aan boord.Uit het persbericht:Print-ID (voorheen Drukkerij Vaes) en Drukservice zijn al langer verzusterd (vanaf 2014), en nu versterkt Impressa deze fusie (zelf een fusie sinds 2003 van Drukkerij De Peuter en Sint-Norbertusdrukkerij en nu onderdeel van de ruim 150 jaar oude Grafische Groep Bongaerts) om zo een nog sterker, efficiënter en veelzijdiger geheel te vormen. De grafische sector is al langer aan een forse consolidatie bezig, en daarin willen Impressa (Bongaerts) en Drukservice/Print-ID (Van Genechten) een wezenlijke rol gaan spelen. Zij verwachten immers dat de ontwikkelingen op gebied van snelheid, multi-channel marketing en scherpe prijszetting blijvend zijn, en wapenen zich daarom met vereende krachten voor de verdere uitbouw van het kwaliteits- en serviceconcept waarvoor ze in de drukkerijbranche al langer gekend zijn. "Het samenbrengen van onze gezamelijke vakmensen en respectievelijke machineparken zal ons een ongeziene flexibiliteit geven, met meer mogelijkheden en uitgebreidere capaciteit om alzo nog sneller antwoord te kunnen geven op alle vragen van onze klanten," zegt Tom Bongaerts, CEO van het fusiebedrijf. Pieter Van Genechten zal commercieel het voortouw nemen (CMO) terwijl zijn broer Jeroen de productie binnen de samengebrachte fabriek zal gaan managen als COO. "Met deze fusie vinden we een soliede partner die ons meer slagkracht en de broodnodige ruimte kan geven om onze gestage groei te bolwerken," dixit Jeroen Van Genechten.