Alhoewel dit bezoekersaantal kleiner was dan op drupa 2012, kon Konica Minolta ongeveer 25% meer bezoekers op zijn stand verwelkomen. Pronkstuk was de AccurioJet KM-1 die als in de handel verkrijgbaar product werd gepresenteerd. Talloze bezoekers hadden op drupa volop aandacht voor de AccurioJet KM-1. Allemaal wilden ze graag zien hoe deze baanbrekende technologie kan helpen om nieuwe markten op gebied van boeken en verpakkingen aan te boren of om bestaande markten beter te bedienen.

De eerste twee bestellingen uit een lijst met potentiële klanten voor de AccurioJet KM-1 konden al tijdens de show worden genoteerd, en wel van de Amerikaanse bedrijven PostcardMania en Cohber Press. Deze contracten, samen met diverse orders voor de bizhub C71cf labelprinter die ook tijdens drupa werden geplaatst, zijn een bewijs voor de eerste successen van Konica Minolta in het segment voor industrieel printen.

Meer info: info@konicaminolta.be

Bekijk de video op youtube

Alhoewel dit bezoekersaantal kleiner was dan op drupa 2012, kon Konica Minolta ongeveer 25% meer bezoekers op zijn stand verwelkomen. Pronkstuk was de AccurioJet KM-1 die als in de handel verkrijgbaar product werd gepresenteerd. Talloze bezoekers hadden op drupa volop aandacht voor de AccurioJet KM-1. Allemaal wilden ze graag zien hoe deze baanbrekende technologie kan helpen om nieuwe markten op gebied van boeken en verpakkingen aan te boren of om bestaande markten beter te bedienen. De eerste twee bestellingen uit een lijst met potentiële klanten voor de AccurioJet KM-1 konden al tijdens de show worden genoteerd, en wel van de Amerikaanse bedrijven PostcardMania en Cohber Press. Deze contracten, samen met diverse orders voor de bizhub C71cf labelprinter die ook tijdens drupa werden geplaatst, zijn een bewijs voor de eerste successen van Konica Minolta in het segment voor industrieel printen.Meer info: info@konicaminolta.beBekijk de video op youtube