Op 28 oktober nodigt Lab9 je uit voor een gratis seminarie. We stellen er niet alleen onze eigen oplossingen in de kijker waarmee je de klant de nodige kwaliteit en service kan aanbieden, maar trakteren je ook op een sessie van Rik Vera: "hoe Customer Centricity jouw bedrijf vooruit kan helpen."

Of je nu diensten, advies of een afgewerkt product aflevert, de klant moet altijd centraal staan. De klant gaat op zoek naar een zo groot mogelijke beleving en totaalservice. Aan jou om ervoor te zorgen dat je dit kan aanbieden. Wij helpen je alvast graag op weg met enkele tips om altijd de hoogste kwaliteit te leveren, zeer snelle en vooral goede service te kunnen bieden en beleving te creëren voor je klant: voor, tijdens en na het aankoopproces. -> meer info over dit gratis seminarie.

Op 28 oktober nodigt Lab9 je uit voor een gratis seminarie. We stellen er niet alleen onze eigen oplossingen in de kijker waarmee je de klant de nodige kwaliteit en service kan aanbieden, maar trakteren je ook op een sessie van Rik Vera: "hoe Customer Centricity jouw bedrijf vooruit kan helpen." Of je nu diensten, advies of een afgewerkt product aflevert, de klant moet altijd centraal staan. De klant gaat op zoek naar een zo groot mogelijke beleving en totaalservice. Aan jou om ervoor te zorgen dat je dit kan aanbieden. Wij helpen je alvast graag op weg met enkele tips om altijd de hoogste kwaliteit te leveren, zeer snelle en vooral goede service te kunnen bieden en beleving te creëren voor je klant: voor, tijdens en na het aankoopproces. -> meer info over dit gratis seminarie.