De uitlevering van het vlaggenschip Landa S10 is nu voor de tweede helft van 2015 gepland. De B1-inkjetpers wordt volledig opnieuw geconstrueerd en zou optioneel over een inline lakwerk beschikken. Het papiertransport is van Komori, het beeldinspectiesysteem van AVT en de frontend van EFI. Was er op de voorbije drupa nog sprake van een volledige reeks van machines met drie vellen- en drie rollenpersen, dan schijnt de onderneming zich nu te concentreren op het S10-model.

Volgens berichten zou Landa op drupa 2016 zijn standoppervlakte verdubbelen. Het zal dan met zijn partner Altana meer dan een kwart miljard US-dollar in de marktintroductie van zijn nanografische persen gestopt hebben.

De uitlevering van het vlaggenschip Landa S10 is nu voor de tweede helft van 2015 gepland. De B1-inkjetpers wordt volledig opnieuw geconstrueerd en zou optioneel over een inline lakwerk beschikken. Het papiertransport is van Komori, het beeldinspectiesysteem van AVT en de frontend van EFI. Was er op de voorbije drupa nog sprake van een volledige reeks van machines met drie vellen- en drie rollenpersen, dan schijnt de onderneming zich nu te concentreren op het S10-model.Volgens berichten zou Landa op drupa 2016 zijn standoppervlakte verdubbelen. Het zal dan met zijn partner Altana meer dan een kwart miljard US-dollar in de marktintroductie van zijn nanografische persen gestopt hebben.