Metropole dat in Parijs gevestigd is, heeft zich gespecialiseerd in affiches en signs voor evenementen en in de digitale druk op groot formaat. Het bedrijf heeft onlangs twee 3D-printers Massivit 1800 aangekocht om zijn aanbod uit te breiden en om op de vraag naar XXL-creaties in te spelen. Die nieuwe 3D-apparatuur vult bij Metropole een reeks van oplossingen voor reclame, druk en afwerking aan.

Patrice Boquého, de directeur van Metropole, licht zijn investering toe: "Investeren in de nieuwste technologieën zit in het DNA van Metropole. De mogelijkheden die Massivit 1800 op het vlak van de grootformaat 3D-druk biedt en de onbetwistbaar spectaculaire resultaten die ermee verwezenlijkt kunnen worden, hebben niet alleen een beslissende rol in onze keuze gespeeld, maar maken van die technologie ook een must in onze sector."

Metropole dat ongeveer 500 projecten per maand realiseert, is actief op een groot aantal markten: signs en affiches voor evenementen, winkelcentra, bouwsites, tentoonstellingen, enz. Dankzij de technologie van Massivit kan Metropole nu ook grote objecten aanbieden en nieuwe klanten - zoals handelszaken, architectenbureaus, hotels en dergelijke - bedienen.

De aankoop van de twee 3D-printers Massivit 1800 stelt Metropole ook in staat om zijn productiviteit te verhogen en sneller te reageren in een sector waarin de levertermijnen extreem kort zijn. Daarbij geniet het bedrijf een zeker voordeel: "Het feit dat we als eerste sign-bedrijf en eerste digitaal printbedrijf in Frankrijk deze dienst kunnen aanbieden, levert ons een aanzienlijk voordeel op. We kunnen onze klanten iets aanbieden dat werkelijk uniek is, en tegelijk ons bedrijf een nieuwe dimensie geven," zegt Patrice Boquého.

Metropole dat in Parijs gevestigd is, heeft zich gespecialiseerd in affiches en signs voor evenementen en in de digitale druk op groot formaat. Het bedrijf heeft onlangs twee 3D-printers Massivit 1800 aangekocht om zijn aanbod uit te breiden en om op de vraag naar XXL-creaties in te spelen. Die nieuwe 3D-apparatuur vult bij Metropole een reeks van oplossingen voor reclame, druk en afwerking aan.Patrice Boquého, de directeur van Metropole, licht zijn investering toe: "Investeren in de nieuwste technologieën zit in het DNA van Metropole. De mogelijkheden die Massivit 1800 op het vlak van de grootformaat 3D-druk biedt en de onbetwistbaar spectaculaire resultaten die ermee verwezenlijkt kunnen worden, hebben niet alleen een beslissende rol in onze keuze gespeeld, maar maken van die technologie ook een must in onze sector."Metropole dat ongeveer 500 projecten per maand realiseert, is actief op een groot aantal markten: signs en affiches voor evenementen, winkelcentra, bouwsites, tentoonstellingen, enz. Dankzij de technologie van Massivit kan Metropole nu ook grote objecten aanbieden en nieuwe klanten - zoals handelszaken, architectenbureaus, hotels en dergelijke - bedienen.De aankoop van de twee 3D-printers Massivit 1800 stelt Metropole ook in staat om zijn productiviteit te verhogen en sneller te reageren in een sector waarin de levertermijnen extreem kort zijn. Daarbij geniet het bedrijf een zeker voordeel: "Het feit dat we als eerste sign-bedrijf en eerste digitaal printbedrijf in Frankrijk deze dienst kunnen aanbieden, levert ons een aanzienlijk voordeel op. We kunnen onze klanten iets aanbieden dat werkelijk uniek is, en tegelijk ons bedrijf een nieuwe dimensie geven," zegt Patrice Boquého.