Omar Mohout is Growth Engineer bij Sirris, het collectief centrum van de Belgische technologische industrie, en nog zoveel meer. Serieondernemer Omar Mohout begeleidt startups en Fortune 500 bedrijven, is Professor of Entrepreneurship aan de Antwerp Management School, auteur van 'Pricing Strategies for Startups' en de populaire 'Startup Master Class series', enz. Mohout is onder andere ook lid van het directiecomité van Startups.be en een veelgevraagd spreker in binnen- en buitenland.

Growth hacking is de behendigheid om met weinig tot geen marketingbudget een software- of webservicebedrijf te laten groeien. Het is een uitloper van het idee van de wereldwijde Lean Startup beweging, die bedrijven manieren aanreikt om een met de grootst mogelijke snelheid op te schalen en te groeien en om snel en op succesvolle wijze nieuwe producten te ontwikkelen en te lanceren. Growth hacking gaat over het bewerkstelligen van het momentum en virale groei via groeihefbomen op basis van marketinginzichten, software engineering, data analyse en gedragswetenschappen.

Omar Mohout: "Er is een revolutie gaande in de wereld van de extreem snelgroeiende startups. Het wordt Growth Hacking genoemd. Is het enkel een buzz woord of is het de toekomst van digitale marketing en verkoop?"

Omar Mohout is Growth Engineer bij Sirris, het collectief centrum van de Belgische technologische industrie, en nog zoveel meer. Serieondernemer Omar Mohout begeleidt startups en Fortune 500 bedrijven, is Professor of Entrepreneurship aan de Antwerp Management School, auteur van 'Pricing Strategies for Startups' en de populaire 'Startup Master Class series', enz. Mohout is onder andere ook lid van het directiecomité van Startups.be en een veelgevraagd spreker in binnen- en buitenland.Growth hacking is de behendigheid om met weinig tot geen marketingbudget een software- of webservicebedrijf te laten groeien. Het is een uitloper van het idee van de wereldwijde Lean Startup beweging, die bedrijven manieren aanreikt om een met de grootst mogelijke snelheid op te schalen en te groeien en om snel en op succesvolle wijze nieuwe producten te ontwikkelen en te lanceren. Growth hacking gaat over het bewerkstelligen van het momentum en virale groei via groeihefbomen op basis van marketinginzichten, software engineering, data analyse en gedragswetenschappen.Omar Mohout: "Er is een revolutie gaande in de wereld van de extreem snelgroeiende startups. Het wordt Growth Hacking genoemd. Is het enkel een buzz woord of is het de toekomst van digitale marketing en verkoop?"