Print maakt comeback tijdens Dutch Design Week

24/10/16 om 00:30 - Bijgewerkt om 10:18

Dit weekend is de negendaagse Dutch Design Week in Eindhoven (Nederland) van start gegaan. Het grafisch product maakt er, dankzij de campagne Print Pakt, zijn comeback met een expositie van topstukken, workshops door specialisten en een 'Op De Kaart' actie.

Print maakt comeback tijdens Dutch Design Week

Tot en met zondag 30 oktober komen meer dan 30 maal specialisten uit de bedrijfstak en ontwerpwereld aan het woord in de 'Aan tafel'-sessies en lezingen. Op donderdag 27 en vrijdag 28 oktober vinden bovendien twee filmvoorstellingen plaats: 'Linotype' en 'Helvetica' met een inleiding door kenner Henk Gianotten.

Print Pakt daagde grafische bedrijven ook uit om ook een prachtig setje kaarten aan te leveren met een mooi ontwerp, uitgevoerd met bijvoorbeeld speciale inkten, een speciale veredelingstechniek of op bijzondere papiersoorten. Onder andere de Grafische Groep Matthys tekende voor deelname en laat haar drukwerk voor zichzelf spreken: de mededeling 'Inline coldfoil' vertelt samen met de afbeelding op de kaart het hele verhaal.

Kijk voor het volledige programma van Print Pakt Live tijdens de Dutch Design Week op www.printpakt.nl/ddw

Lees meer over: