De naamsverandering is op 15 november goedgekeurd door een bijzondere algemene aandeelhoudersvergadering. Volgens de directie stemt de nieuwe naam, die op de markt een goede reputatie geniet, beter overeen met de activiteiten van de onderneming als constructeur van digitale persen.

In één adem deelde Punch Graphix mee dat de resultaten over het derde kwartaal erop achteruitgegaan zijn. De verkoop is in vergelijking met het derde kwartaal 2010 met 20,6% gedaald, van 33,8 naar 26,8 miljoen €. De daling trof vooral de systemen voor de prepress (basysPrint). Die kenden een achteruitgang van 44%, terwijl de verkoop van de digitale persen (Xeikon) een beperkte daling van 5,5% optekende.

De naamsverandering is op 15 november goedgekeurd door een bijzondere algemene aandeelhoudersvergadering. Volgens de directie stemt de nieuwe naam, die op de markt een goede reputatie geniet, beter overeen met de activiteiten van de onderneming als constructeur van digitale persen. In één adem deelde Punch Graphix mee dat de resultaten over het derde kwartaal erop achteruitgegaan zijn. De verkoop is in vergelijking met het derde kwartaal 2010 met 20,6% gedaald, van 33,8 naar 26,8 miljoen €. De daling trof vooral de systemen voor de prepress (basysPrint). Die kenden een achteruitgang van 44%, terwijl de verkoop van de digitale persen (Xeikon) een beperkte daling van 5,5% optekende.