Van het dikke boek van 960 pagina's werden ook enkele duizenden gepersonaliseerde boeken gemaakt. Op de covers van die boeken staat dus "Ons kookboek van Linda", "Ons kookboek van Caroline" en zelfs "Ons kookboek van de Ideale Wereld", want ook in dat speciale nieuwsprogramma op de zender Vier met Otto-Jan Ham en de Neveneffecten, kreeg het boek aandacht. In december 2013 ontving PurePrint voor die gepersonaliseerde kookboeken de award "best Belgian cookbookprinter".

Piet Germonprez van PurePrint maakt zich sterk dat de drukkerij dankzij het unieke personaliseerbare concept ook een grote kans maakt om die wereldtitel binnen te halen. De naam van de winnaar zal in mei worden bekendgemaakt.

"Natuurlijk is zo'n erkenning belangrijk en streelt ze de ijdelheid", zegt hij, "maar veel belangrijker is nog dat ze aantoont dat we een drukkerij zijn die inventief meedenkt met de klanten en oplossingen kan bedenken waarmee ze zich met hun drukwerk kunnen onderscheiden. In de hectische communicatiewereld met zijn digitale overvloed kan tactiel goed doordacht en sterk uitgevoerd drukwerk nog altijd het verschil maken. We hebben daarvoor zelfs de naam Slow Printing bedacht. In een wereld waarin alles steeds sneller moet, moet er volgens ons ook tijd zijn om het anders aan te pakken en met meer resultaat."

PurePrint ontstond eind 2009 uit de huisdrukkerij van Group Van Damme.

Van het dikke boek van 960 pagina's werden ook enkele duizenden gepersonaliseerde boeken gemaakt. Op de covers van die boeken staat dus "Ons kookboek van Linda", "Ons kookboek van Caroline" en zelfs "Ons kookboek van de Ideale Wereld", want ook in dat speciale nieuwsprogramma op de zender Vier met Otto-Jan Ham en de Neveneffecten, kreeg het boek aandacht. In december 2013 ontving PurePrint voor die gepersonaliseerde kookboeken de award "best Belgian cookbookprinter". Piet Germonprez van PurePrint maakt zich sterk dat de drukkerij dankzij het unieke personaliseerbare concept ook een grote kans maakt om die wereldtitel binnen te halen. De naam van de winnaar zal in mei worden bekendgemaakt. "Natuurlijk is zo'n erkenning belangrijk en streelt ze de ijdelheid", zegt hij, "maar veel belangrijker is nog dat ze aantoont dat we een drukkerij zijn die inventief meedenkt met de klanten en oplossingen kan bedenken waarmee ze zich met hun drukwerk kunnen onderscheiden. In de hectische communicatiewereld met zijn digitale overvloed kan tactiel goed doordacht en sterk uitgevoerd drukwerk nog altijd het verschil maken. We hebben daarvoor zelfs de naam Slow Printing bedacht. In een wereld waarin alles steeds sneller moet, moet er volgens ons ook tijd zijn om het anders aan te pakken en met meer resultaat." PurePrint ontstond eind 2009 uit de huisdrukkerij van Group Van Damme.