In november 2015 nam de Nederlandse Drukkerij Reclameland nog de drukwerksites Drukland en Flyerzone over van het beursgenoteerde Grafenia uit Engeland. In 2014 behaalden deze twee websites samen een omzet van zo'n 8 miljoen euro..

Directeur Wouter Haan zei eerder in Grafisch Nieuws: "In tegenstelling tot Reclameland produceren Drukland en Flyerzone het drukwerk niet zelf, maar kopen dit in. Dat gebeurde onder andere in Engeland. Reclameland heeft juist een eigen productiefaciliteit waar het drukwerk wordt geproduceerd. Van deze productiehal in Nederland gaan Drukland en Flyerzone ook gebruik maken." De nieuwe investering in een Komori-pers kadert in dit plan.

In november 2015 nam de Nederlandse Drukkerij Reclameland nog de drukwerksites Drukland en Flyerzone over van het beursgenoteerde Grafenia uit Engeland. In 2014 behaalden deze twee websites samen een omzet van zo'n 8 miljoen euro..Directeur Wouter Haan zei eerder in Grafisch Nieuws: "In tegenstelling tot Reclameland produceren Drukland en Flyerzone het drukwerk niet zelf, maar kopen dit in. Dat gebeurde onder andere in Engeland. Reclameland heeft juist een eigen productiefaciliteit waar het drukwerk wordt geproduceerd. Van deze productiehal in Nederland gaan Drukland en Flyerzone ook gebruik maken." De nieuwe investering in een Komori-pers kadert in dit plan.