De FLYERALARM bedrijfsvisie is 'snelheid'. Dit slaat zowel op snelheid in de productie en logistiek, als op snel innoveren en investeren in nieuwe technologieën om het volledige bedrijfsproces nog efficiënter en groener te maken. Om die visie en het groen engagement in de verf te zetten, heeft FLYERALARM het peterschap op zich genomen van een sneeuwluipaard die in de zoo van Planckendael verblijft. Lars Bo Hagen Peters legt uit: "Hiermee ondersteunen we niet alleen de werking van de zoo, maar dragen we ook bij in het wetenschappelijk onderzoekscentrum van ZOO Antwerpen en ZOO Planckendael voor het voortbestaan van deze diersoort.
Leden van de FLYERALARM Club laten we hiervan ook meegenieten, want zij ontvangen jaarlijks ook twee gratis toegangstickets voor de zoo. Zo willen we als bedrijf ook anderen inspireren om verantwoord met de natuur om te gaan."
Op dit moment heeft FLYERALARM zo'n 100.000 klanten in de Benelux, waarvan zo'n 25.000 in België, wat het bedrijf tot één van de grootste online spelers maakt. Op de FLYERALARM website staan niet minder dan 1,8 miljoen producten en maandelijks komen daar gemiddeld nog eens 50 extra producten bij. Gemiddeld worden 25.000 orders per dag geproduceerd en om dat snel en efficiënt te laten verlopen investeert het bedrijf continu in de nieuwste technologie. Met de twee nieuwe initiatieven wil FLYERALARM een duidelijk signaal geven dat het zich niet profileert als een discount speler, maar trouwe klanten wil belonen met extra voordelen. Meer informatie over de FLYERALARM Club kan men vinden op www.flyeralarm.com/lp/nl_be/club/club-belgie-klanten.
Leden van de FLYERALARM Club laten we hiervan ook meegenieten, want zij ontvangen jaarlijks ook twee gratis toegangstickets voor de zoo. Zo willen we als bedrijf ook anderen inspireren om verantwoord met de natuur om te gaan."Op dit moment heeft FLYERALARM zo'n 100.000 klanten in de Benelux, waarvan zo'n 25.000 in België, wat het bedrijf tot één van de grootste online spelers maakt. Op de FLYERALARM website staan niet minder dan 1,8 miljoen producten en maandelijks komen daar gemiddeld nog eens 50 extra producten bij. Gemiddeld worden 25.000 orders per dag geproduceerd en om dat snel en efficiënt te laten verlopen investeert het bedrijf continu in de nieuwste technologie. Met de twee nieuwe initiatieven wil FLYERALARM een duidelijk signaal geven dat het zich niet profileert als een discount speler, maar trouwe klanten wil belonen met extra voordelen. Meer informatie over de FLYERALARM Club kan men vinden op www.flyeralarm.com/lp/nl_be/club/club-belgie-klanten.