Labeldrukkerij Ulrich Etiketten uit Wenen gaat een CX3 installeren omdat volgens het bedrijf het economische kantelpunt tussen conventionele en digitale labelproductie, met de nieuwe pers opschuift van 100.000 naar ergens tussen 200.000 en 300.000 etiketten, dit afhankelijk van het formaat. Ulrich Etiketten heeft 16 conventionele UV-labelrotatiepersen en drie digitale persen, waarvan twee van Xeikon, in bedrijf.

Ulrich Etiketten produceert zelfklevende labels, heeft ongeveer 200 werknemers in dienst en realiseerde in 2014 een omzet van 33 miljoen euro. Ook de Zweedse labeldrukkerij Jodi Etiketter bestelde een Xeikon CX3.

Xeikon gaat direct in Mexico en heeft daarvoor een verkoop- en servicekantoor geopend, het eerste in Latijns-Amerika. Het bedrijf wil daarmee inspelen op de grote groeiverwachtingen voor deze regio.

Wim Maes, CEO van Xeikon, meldde op Labelexpo Europe nog dat de verkoop van digitale persen voor label- en verpakkingsdruk dit jaar met 31 % is gestegen. De klanten laten een volumegroei, uitgedrukt in lopende meters, van 50% optekenen.

Labeldrukkerij Ulrich Etiketten uit Wenen gaat een CX3 installeren omdat volgens het bedrijf het economische kantelpunt tussen conventionele en digitale labelproductie, met de nieuwe pers opschuift van 100.000 naar ergens tussen 200.000 en 300.000 etiketten, dit afhankelijk van het formaat. Ulrich Etiketten heeft 16 conventionele UV-labelrotatiepersen en drie digitale persen, waarvan twee van Xeikon, in bedrijf.Ulrich Etiketten produceert zelfklevende labels, heeft ongeveer 200 werknemers in dienst en realiseerde in 2014 een omzet van 33 miljoen euro. Ook de Zweedse labeldrukkerij Jodi Etiketter bestelde een Xeikon CX3.Xeikon gaat direct in Mexico en heeft daarvoor een verkoop- en servicekantoor geopend, het eerste in Latijns-Amerika. Het bedrijf wil daarmee inspelen op de grote groeiverwachtingen voor deze regio.Wim Maes, CEO van Xeikon, meldde op Labelexpo Europe nog dat de verkoop van digitale persen voor label- en verpakkingsdruk dit jaar met 31 % is gestegen. De klanten laten een volumegroei, uitgedrukt in lopende meters, van 50% optekenen.