Tegelijk heeft Xeikon de rechten van het merk Thermoflex overgenomen die in handen waren van Kodak. De details van die transacties zijn niet vrijgegeven.

Volgens Xeikon passen die overnames in een strategie om een nieuw gamma CtP-producten in te voeren en om uit te groeien tot een belangrijke leverancier voor de flexomarkt. "Onze strategie bestaat erin om een stevige positie in te nemen in de etiketten- en verpakkingsmarkt door drukoplossingen plus de bijhorende verbruiksgoederen aan te bieden. Dankzij de CtP-flexo zullen we ons klantenbestand kunnen uitbreiden en hun unieke oplossingen aanbieden, zowel in de flexo als in de digitale druk," zegt Wim Maes, de PDG van Xeikon.

Tegelijk heeft Xeikon de rechten van het merk Thermoflex overgenomen die in handen waren van Kodak. De details van die transacties zijn niet vrijgegeven. Volgens Xeikon passen die overnames in een strategie om een nieuw gamma CtP-producten in te voeren en om uit te groeien tot een belangrijke leverancier voor de flexomarkt. "Onze strategie bestaat erin om een stevige positie in te nemen in de etiketten- en verpakkingsmarkt door drukoplossingen plus de bijhorende verbruiksgoederen aan te bieden. Dankzij de CtP-flexo zullen we ons klantenbestand kunnen uitbreiden en hun unieke oplossingen aanbieden, zowel in de flexo als in de digitale druk," zegt Wim Maes, de PDG van Xeikon.