Xeikon, een constructeur van digitale kleurenpersen, heeft op woensdag 11 februari zijn eerste demonstratie- en technologiecentrum in Maleisië ingehuldigd. Het nieuwe centrum moet aan de sterke groei van de Aziatische markt tegemoet komen. De inhuldiging werd bijgewoond door klanten van Xeikon die zich in de markten voor etiketten, verpakkingen, handelsdrukwerk en documenten gespecialiseerd hebben. Xeikon stelde tijdens het evenement ook verschillende van zijn persen en oplossingen voor, meer bepaald de Xeikon 3050, het instapmodel van de serie Xeikon 3000.

"In Azië en het Stille-Zuidzeegebied beleven we een ongeëvenaarde groei," legt Wim Maes, algemeen directeur van Xeikon uit. "In die regio is Xeikon in volle expansie en we zijn van mening dat het van groot belang is om nauwe banden met onze klanten ginds aan te knopen en in stand te houden. Deze ruimte van 450 m² die aan de modernste technologieën gewijd is, zal ons helpen om die doelstellingen te bereiken. De ruimte komt immers tegemoet aan de commerciële en didactische vraag van onze klanten naar meer producttests en -demonstraties."

Xeikon, een constructeur van digitale kleurenpersen, heeft op woensdag 11 februari zijn eerste demonstratie- en technologiecentrum in Maleisië ingehuldigd. Het nieuwe centrum moet aan de sterke groei van de Aziatische markt tegemoet komen. De inhuldiging werd bijgewoond door klanten van Xeikon die zich in de markten voor etiketten, verpakkingen, handelsdrukwerk en documenten gespecialiseerd hebben. Xeikon stelde tijdens het evenement ook verschillende van zijn persen en oplossingen voor, meer bepaald de Xeikon 3050, het instapmodel van de serie Xeikon 3000."In Azië en het Stille-Zuidzeegebied beleven we een ongeëvenaarde groei," legt Wim Maes, algemeen directeur van Xeikon uit. "In die regio is Xeikon in volle expansie en we zijn van mening dat het van groot belang is om nauwe banden met onze klanten ginds aan te knopen en in stand te houden. Deze ruimte van 450 m² die aan de modernste technologieën gewijd is, zal ons helpen om die doelstellingen te bereiken. De ruimte komt immers tegemoet aan de commerciële en didactische vraag van onze klanten naar meer producttests en -demonstraties."