Het publiek kan het nieuwe Jupiler-design ontdekken via een holografische projectie die geïntegreerd is in een banner van 700 m² op de Oudevaartplaats, in hartje Antwerpen. Een gigantisch hand toont het nieuwe blik vanuit verschillende perspectieven, terwijl het ijs losbarst om uiteindelijk buiten de banner te treden, op het dak van het gebouw. Het hele schouwspel is een technologisch hoogstandje.

De actie vindt plaats van 8 tot 28 november in Antwerpen, en is het resultaat van een samenwerking tussen AB InBev, Adrenaline Studio, Posterscope, Urban Media en Clear Channel.

Ontdek het filmpje: https://youtu.be/WhNkR9CbTJg

Het publiek kan het nieuwe Jupiler-design ontdekken via een holografische projectie die geïntegreerd is in een banner van 700 m² op de Oudevaartplaats, in hartje Antwerpen. Een gigantisch hand toont het nieuwe blik vanuit verschillende perspectieven, terwijl het ijs losbarst om uiteindelijk buiten de banner te treden, op het dak van het gebouw. Het hele schouwspel is een technologisch hoogstandje.De actie vindt plaats van 8 tot 28 november in Antwerpen, en is het resultaat van een samenwerking tussen AB InBev, Adrenaline Studio, Posterscope, Urban Media en Clear Channel.Ontdek het filmpje: https://youtu.be/WhNkR9CbTJg