In april laatstleden lanceerde Bernard-Massard voor de derde keer op rij een ontwerpwedstrijd op het internet. Die wedstrijd wil ontwerpers een duwtje in de rug geven door hen de kans te geven de flessen te personaliseren waarvan Bernard-Massard er naar aanleiding van de oudejaarsperiode een beperkt aantal van op de markt brengt. Uit de 300 deelnemers kozen de jury en het publiek (33.500 internetgebruikers) zes ontwerpen.

De kunstenaars Céline Mazzilli (LU) en Areti Gontras (BE) waren de twee laureaten van de jury, terwijl Frédéric Biren (BE) door het publiek naar voren geschoven werd. Normaal had het lijstje daarmee moeten eindigen, maar de jury werd nog verleid door drie andere werken, die van Art de Noé (BE), Jeroen Buytaert (BE) en Sven Roehler (LU). De zes gekozen ontwerpen sieren nu de wikkels die in diepdruk gedrukt zijn, en de capsules van zo'n 25.000 flessen van de beperkte serie.

De wijn is vanaf 25 november te koop in de supermarkten en om de gebeurtenis te vieren, organiseert Bernard-Massard een wedstrijd waarmee de klanten talrijke prijzen kunnen winnen, onder andere flessen wijn en werken van de kunstenaars. Wie een fles koopt, kan aan de wedstrijd deelnemen: op de rugzijde van de capsules die boven op de kurk zit, vindt de consument een code en een link naar de website.

In april laatstleden lanceerde Bernard-Massard voor de derde keer op rij een ontwerpwedstrijd op het internet. Die wedstrijd wil ontwerpers een duwtje in de rug geven door hen de kans te geven de flessen te personaliseren waarvan Bernard-Massard er naar aanleiding van de oudejaarsperiode een beperkt aantal van op de markt brengt. Uit de 300 deelnemers kozen de jury en het publiek (33.500 internetgebruikers) zes ontwerpen.De kunstenaars Céline Mazzilli (LU) en Areti Gontras (BE) waren de twee laureaten van de jury, terwijl Frédéric Biren (BE) door het publiek naar voren geschoven werd. Normaal had het lijstje daarmee moeten eindigen, maar de jury werd nog verleid door drie andere werken, die van Art de Noé (BE), Jeroen Buytaert (BE) en Sven Roehler (LU). De zes gekozen ontwerpen sieren nu de wikkels die in diepdruk gedrukt zijn, en de capsules van zo'n 25.000 flessen van de beperkte serie.De wijn is vanaf 25 november te koop in de supermarkten en om de gebeurtenis te vieren, organiseert Bernard-Massard een wedstrijd waarmee de klanten talrijke prijzen kunnen winnen, onder andere flessen wijn en werken van de kunstenaars. Wie een fles koopt, kan aan de wedstrijd deelnemen: op de rugzijde van de capsules die boven op de kurk zit, vindt de consument een code en een link naar de website.