Upselling-professionals zetten in op packaging

E-commerce geeft verpakkingsdruk duidelijke impulsen Onlineprinters zal het assortiment verpakkingen op middellange termijn verder uitbreiden.

Upselling-professionals zetten in op packaging

© .

Steeds meer reclamemensen maken gebruik van de voordelen van een individuele verpakking voor verkoopacties op beurzen en voor seizoensgebonden klantacties. Daarom treedt de marktleider op het gebied van onlinedrukwerk Onlineprinters toe tot de packagingmarkt.

Het assortiment verpakkingen van Onlineprinters omvat momenteel flesverpakkingen, kussendoosjes, vouw- en dekseldozen. Omdat een verpakt product een volwaardiger indruk maakt, zijn verpakkingen zeer geschikt om deel uit maken van het upselling-proces. "Veel van onze klanten gebruiken de kussendoosjes voor give-aways als powerbanks. De dekseldozen zijn niet alleen decoratief maar ook functioneel, omdat ze zeer geschikt zijn om artikelen in te verzenden", aldus sales- en marketingexpert Christian Würst, CCO von Onlineprinters.

Lees meer over: