Volgens de organisatoren wijst recent onderzoek uit dat 40 procent van de Belgische bevolking niet beseft dat ze zelf een keuze heeft, terwijl 80 procent aangeeft dat ze het belangrijk vindt dat hun keuze wordt gerespecteerd. Uit de representatieve steekproef blijkt ook dat 80 procent zijn administratie nog steeds op papier wil ontvangen: "Opvallend is wel dat de helft van alle consumenten zijn facturen digitaal betaalt, terwijl 55% nog steeds digitale facturen afprint."

De campagne wordt gedragen door het Belgisch middenveld en heeft als partners Gezinsbond, Test-Aankoop, Enéo, ABVV, ACLVB en ACV met steun van bpost en Paper Chain Forum.

Volgens de organisatoren wijst recent onderzoek uit dat 40 procent van de Belgische bevolking niet beseft dat ze zelf een keuze heeft, terwijl 80 procent aangeeft dat ze het belangrijk vindt dat hun keuze wordt gerespecteerd. Uit de representatieve steekproef blijkt ook dat 80 procent zijn administratie nog steeds op papier wil ontvangen: "Opvallend is wel dat de helft van alle consumenten zijn facturen digitaal betaalt, terwijl 55% nog steeds digitale facturen afprint."De campagne wordt gedragen door het Belgisch middenveld en heeft als partners Gezinsbond, Test-Aankoop, Enéo, ABVV, ACLVB en ACV met steun van bpost en Paper Chain Forum.