Neem Tony's Chocolonely chocolade-eitjes bijvoorbeeld. Een bedrukte banderol met de bekende Tony's Chocolonely merkuitstraling zorgt voor herkenning en merkbeleving. Daarnaast is er meer dan genoeg ruimte voor de verplichte voedingswaarden, herkomstgegevens, houdbaarheidsdatum, et cetera. Maar op de achterkant van de banderol vertelt het bedrijf zijn verhaal over het streven om de wereld van chocolade slaafvrij te maken. En ook hoe de koper van het product hier zelf een steentje in kan bijdragen door het verhaal te delen. Een Duitse firma die kwarteleitjes produceert, gebruikt de achterkant van de banderol voor het delen van recepten waarin de kwarteleitjes een rol spelen. Hierdoor wordt de consument op ideeën gebracht en enthousiast gemaakt voor het product. Neem contact op voor meer informatie en bespreek deze Branding by Banding® mogelijkheden met ons.

Neem Tony's Chocolonely chocolade-eitjes bijvoorbeeld. Een bedrukte banderol met de bekende Tony's Chocolonely merkuitstraling zorgt voor herkenning en merkbeleving. Daarnaast is er meer dan genoeg ruimte voor de verplichte voedingswaarden, herkomstgegevens, houdbaarheidsdatum, et cetera. Maar op de achterkant van de banderol vertelt het bedrijf zijn verhaal over het streven om de wereld van chocolade slaafvrij te maken. En ook hoe de koper van het product hier zelf een steentje in kan bijdragen door het verhaal te delen. Een Duitse firma die kwarteleitjes produceert, gebruikt de achterkant van de banderol voor het delen van recepten waarin de kwarteleitjes een rol spelen. Hierdoor wordt de consument op ideeën gebracht en enthousiast gemaakt voor het product. Neem contact op voor meer informatie en bespreek deze Branding by Banding® mogelijkheden met ons.