Voor meer dan 100 leden van de pers was het de plaats waar Antoine Fady - CEO Flint Group - en Wim Maes - CEO Xeikon - voor de eerste keer hun visie bespraken omtrent de samenwerking tussen de bedrijven. Daarnaast werd ook de gloednieuwe Trillium One pers aangekondigd alsook Fusion, de niet te missen technologie in verpakking & labels.

Xeikon toonde er ook zijn eigen ontwikkelde Folding Die-Cut Unit (FDU) voor vouwkarton toepassingen alsook de Xeikon 9600, die de Xeikon 8600 als all-around productie-oplossing vervangt.

Voor Drukkerij Dejonghe was het de plaats waar het als eerste koos voor de Fusion technology oplossing van Xeikon. De configuratie is opgebouwd uit 3 modules; Fusion module voor het aanbrengen van een zeer hoog opaque wit, een Xeikon CX3 en een Xeikon DCoat330. Kwaliteit was de drijvende kracht achter de investering, benadrukt Birgit Dejonghe: "Deze nieuwe oplossing, opgebouwd uit de hoogwaardige full color kwaliteit van de Xeikon CX3 en het hoogwaardige dekwit aangebracht in de Fusion module, stelt ons nog beter in staat om onze kwaliteitsnormen te halen, een uniek aanbod te hebben op de markt en bovendien de productiesnelheid te verhogen."

CS Labels tekende er de aankoop van een derde CX3. Simon Smith, managing director, verklaart dat de aankoop van de derde CX3, de beste kosteneffectieve oplossing bood om hun productie-efficiëntie te verbeteren. Hij voegde eraan toe: "Door het standaardiseren van onze productie-installatie en de voordelen van 30 meter per minuut te printen - met behulp van de allernieuwste toners -, zijn we er in geslaagd om ??onze productiekosten aanzienlijk te verminderen."

Voor bezoekers vormde het de gelegenheid om de nieuwe toevoegingen van machines en technologieën van dichtbij te bewonderen. Men kon er zelfs de Trillium One vanbinnen bekijken dankzij de creatieve 3D-visualisatie ontwikkeld voor een VR-ervaring.

Tenslotte creëerde het voor Xeikon de mogelijkheid om gesprekken met klanten aan te gaan en de noden van de markt om te zetten naar end-to-end productieverbeteringen. Wim Maes besluit: "drupa gaf ons een geweldig platform om ons huidige portfolio voor te stellen, zodat klanten duidelijk kunnen zien wat ons aanbod is en hoe het hen kan helpen om hun dagelijkse werking te verbeteren."

Voor meer dan 100 leden van de pers was het de plaats waar Antoine Fady - CEO Flint Group - en Wim Maes - CEO Xeikon - voor de eerste keer hun visie bespraken omtrent de samenwerking tussen de bedrijven. Daarnaast werd ook de gloednieuwe Trillium One pers aangekondigd alsook Fusion, de niet te missen technologie in verpakking & labels.Xeikon toonde er ook zijn eigen ontwikkelde Folding Die-Cut Unit (FDU) voor vouwkarton toepassingen alsook de Xeikon 9600, die de Xeikon 8600 als all-around productie-oplossing vervangt.Voor Drukkerij Dejonghe was het de plaats waar het als eerste koos voor de Fusion technology oplossing van Xeikon. De configuratie is opgebouwd uit 3 modules; Fusion module voor het aanbrengen van een zeer hoog opaque wit, een Xeikon CX3 en een Xeikon DCoat330. Kwaliteit was de drijvende kracht achter de investering, benadrukt Birgit Dejonghe: "Deze nieuwe oplossing, opgebouwd uit de hoogwaardige full color kwaliteit van de Xeikon CX3 en het hoogwaardige dekwit aangebracht in de Fusion module, stelt ons nog beter in staat om onze kwaliteitsnormen te halen, een uniek aanbod te hebben op de markt en bovendien de productiesnelheid te verhogen."CS Labels tekende er de aankoop van een derde CX3. Simon Smith, managing director, verklaart dat de aankoop van de derde CX3, de beste kosteneffectieve oplossing bood om hun productie-efficiëntie te verbeteren. Hij voegde eraan toe: "Door het standaardiseren van onze productie-installatie en de voordelen van 30 meter per minuut te printen - met behulp van de allernieuwste toners -, zijn we er in geslaagd om ??onze productiekosten aanzienlijk te verminderen."Voor bezoekers vormde het de gelegenheid om de nieuwe toevoegingen van machines en technologieën van dichtbij te bewonderen. Men kon er zelfs de Trillium One vanbinnen bekijken dankzij de creatieve 3D-visualisatie ontwikkeld voor een VR-ervaring.Tenslotte creëerde het voor Xeikon de mogelijkheid om gesprekken met klanten aan te gaan en de noden van de markt om te zetten naar end-to-end productieverbeteringen. Wim Maes besluit: "drupa gaf ons een geweldig platform om ons huidige portfolio voor te stellen, zodat klanten duidelijk kunnen zien wat ons aanbod is en hoe het hen kan helpen om hun dagelijkse werking te verbeteren."