Paperdesk bestaat sinds 1995 in Nederland en in 2010 werd de dienstverlening tot België uitgebreid. Gilbert van Zanten, manager Paperdesk, heeft onze medewerker Ed Boogaard toevertrouwd teleurgesteld te zijn: "Hiermee verdwijnt na achttien jaar niet alleen Paperdesk, maar ook tachtig jaar ervaring en papierkennis. De kracht van de diensten die Paperdesk verleent, zit 'm in de mensen, maar daar komt nu dus een einde aan. In februari werden al de vijf mensen in de buitendienst van Paperdesk ontslagen en nu volgen ook de laatste drie mensen. Dit bouw je helaas nooit weer opnieuw op."

Niet het gebrek aan interesse heeft tot het einde van de Paperdesk-dienstverlening geleid: "De vragen blijven komen. Dagelijks geven we advies aan ontwerpers, drukkers en andere partijen." Die adviestaak wordt nu aan de verkoopafdeling toevertrouwd. Het einde van Paperdesk betekent tegelijk ook het einde van andere activiteiten, waaronder de LinkedIn-groep met bijna 550 leden. (Ed Boogaard)

Paperdesk bestaat sinds 1995 in Nederland en in 2010 werd de dienstverlening tot België uitgebreid. Gilbert van Zanten, manager Paperdesk, heeft onze medewerker Ed Boogaard toevertrouwd teleurgesteld te zijn: "Hiermee verdwijnt na achttien jaar niet alleen Paperdesk, maar ook tachtig jaar ervaring en papierkennis. De kracht van de diensten die Paperdesk verleent, zit 'm in de mensen, maar daar komt nu dus een einde aan. In februari werden al de vijf mensen in de buitendienst van Paperdesk ontslagen en nu volgen ook de laatste drie mensen. Dit bouw je helaas nooit weer opnieuw op." Niet het gebrek aan interesse heeft tot het einde van de Paperdesk-dienstverlening geleid: "De vragen blijven komen. Dagelijks geven we advies aan ontwerpers, drukkers en andere partijen." Die adviestaak wordt nu aan de verkoopafdeling toevertrouwd. Het einde van Paperdesk betekent tegelijk ook het einde van andere activiteiten, waaronder de LinkedIn-groep met bijna 550 leden. (Ed Boogaard)