De Cuckoo Awards werden op 22 mei in de Albert Hall in Brussel uitgereikt. 9 adverteerders vielen samen met hun agentschap in de prijzen en konden een waardevolle trofee mee naar huis nemen. Enkel twee daarvan mochten de hoofdprijzen in B2B en B2C ontvangen.

De winnaars van de 9de editie van de Cuckoo Awards zijn bekend. De bdma (Belgian Direct Marketing Association) bekroonde niet alleen de beste direct marketingcampagnes van het jaar in 9 categorieën, maar vierde ook haar 20 jarig bestaan met een wervelend feestje.

Eyeworks en These Days Y&R kapen met hun campagne "Eerherstel voor Marina" de hoofdprijs weg in de categorie cross channel business-to-consumer. De business-to-business hoofdprijs gaat naar de "Eye Catching Mailing" (direct mailing) van IBA in samenwerking met Strategie One. De winnaars van de Cuckoo Awards kan u hier bekijken.

De Cuckoo Awards werden op 22 mei in de Albert Hall in Brussel uitgereikt. 9 adverteerders vielen samen met hun agentschap in de prijzen en konden een waardevolle trofee mee naar huis nemen. Enkel twee daarvan mochten de hoofdprijzen in B2B en B2C ontvangen.De winnaars van de 9de editie van de Cuckoo Awards zijn bekend. De bdma (Belgian Direct Marketing Association) bekroonde niet alleen de beste direct marketingcampagnes van het jaar in 9 categorieën, maar vierde ook haar 20 jarig bestaan met een wervelend feestje.Eyeworks en These Days Y&R kapen met hun campagne "Eerherstel voor Marina" de hoofdprijs weg in de categorie cross channel business-to-consumer. De business-to-business hoofdprijs gaat naar de "Eye Catching Mailing" (direct mailing) van IBA in samenwerking met Strategie One. De winnaars van de Cuckoo Awards kan u hier bekijken.