Drupa World Tour ging op Get Smart van start

14/09/15 om 00:00 - Bijgewerkt op 13/09/15 om 23:59

Bron: Grafisch Nieuws

De drupa World Tour ter promotie van de grootse grafische beurs ter wereld, ging van start op Get smart in print media business, het evenement van Grafisch Nieuws.

Drupa World Tour ging op Get Smart van start

Meer dan 40 drupa-evenementen worden tot februari 2016 georganiseerd om de beurs te promoten en de grafimedia branche te informeren over de belangrijkste trends en innovaties in de sector. De aftrap voor de wereldtournee werd vorige donderdag gegeven op Get smart in printmedia business, het seminarie- en netwerkevenement van Grafisch Nieuws en SBM. Sabine Geldermann, de directrice van drupa, was er de afsluitende keynote spreker.

Op het einde van de World Tour zullen de 'drupa ambassadors' ongeveer 440.000 km hebben afgelegd. De verste bestemming is Auckland in Nieuw-Zeeland, ongeveer 18.000 km verwijderd van drupa-stad Düsseldorf.

Lees meer over: