In een tijdperk waarin digitalisering de boventoon voert, is het volgens Papier.be meer dan ooit cruciaal om stil te staan bij het belang van papier. De slogan 'Papier doet ademen?' heeft een dubbele betekenis.

Veelzijdig en duurzaam

"Papier is niet slechts een materiaal, maar een onmisbare schakel in onze maatschappij, een partner in duurzaamheid en een bewaarder van kennis en creativiteit", stelt Firmin François, de voorzitter van Papier.be. "Met de campagne 'Papier doet ademen?' willen we niet alleen benadrukken dat papier zuurstof geeft aan onze gedachten, maar ook bijdraagt aan een duurzame toekomst."

De verschillende troeven van papier worden uitgespeeld in de campagne. "Eén voor één zijn het sterktes die bewijzen wat voor alledaags, veelzijdig en duurzaam materiaal het is", duidt de organisatie. Papier.be ontwikkelde voor elke troef een afbeelding, die het op de website www.papier.be beschikbaar stelt, samen met de andere campagnematerialen. "Iedereen met een passie voor papier en print is vrij om ze te gebruiken", aldus Papier.be.

Positieve boodschappen

"Bij Papier.be geloven we in het waardevolle verhaal van papier, dat alleen maar sterker wordt als we het met vereende krachten uitdragen. We roepen dus op om de afbeeldingen massaal te downloaden en te gebruiken in communicaties, presentaties of op sociale media om zo de positieve boodschappen over papier samen te verspreiden", besluit Firmin François.

In een tijdperk waarin digitalisering de boventoon voert, is het volgens Papier.be meer dan ooit cruciaal om stil te staan bij het belang van papier. De slogan 'Papier doet ademen?' heeft een dubbele betekenis."Papier is niet slechts een materiaal, maar een onmisbare schakel in onze maatschappij, een partner in duurzaamheid en een bewaarder van kennis en creativiteit", stelt Firmin François, de voorzitter van Papier.be. "Met de campagne 'Papier doet ademen?' willen we niet alleen benadrukken dat papier zuurstof geeft aan onze gedachten, maar ook bijdraagt aan een duurzame toekomst."De verschillende troeven van papier worden uitgespeeld in de campagne. "Eén voor één zijn het sterktes die bewijzen wat voor alledaags, veelzijdig en duurzaam materiaal het is", duidt de organisatie. Papier.be ontwikkelde voor elke troef een afbeelding, die het op de website www.papier.be beschikbaar stelt, samen met de andere campagnematerialen. "Iedereen met een passie voor papier en print is vrij om ze te gebruiken", aldus Papier.be."Bij Papier.be geloven we in het waardevolle verhaal van papier, dat alleen maar sterker wordt als we het met vereende krachten uitdragen. We roepen dus op om de afbeeldingen massaal te downloaden en te gebruiken in communicaties, presentaties of op sociale media om zo de positieve boodschappen over papier samen te verspreiden", besluit Firmin François.