C!Print bracht gedurende drie dagen fabrikanten, distributeurs van printmateriaal en -dragers, dienstverleners, softwarebedrijven, enzovoort samen. In totaal tekenden 248 exposanten, waaronder 69 nieuwe namen, present. Met sterk uiteen lopende specialisaties: grootformaatdruk, personalisatie, visuele communicatie, afwerking, w2p... Ook nieuwe marktsegmenten, zoals verpakking en etiketten, waren op de elfde editie van de beurs C!Print vertegenwoordigd.

Digitale en duurzame transformatie

In Lyon konden de bezoekers kennis maken met nieuwe printmaterialen en nieuwe duurzame dragers testen. Ook automatiserings- en digitaliseringssystemen konden op de proef gesteld worden. De Software Village, een beursonderdeel dat in 2022 voor het eerst op het programma stond, is ondertussen flink gegroeid. In die ruimte, die aan de digitale transformatie gewijd is, konden 22 exposanten en start-ups - softwarebedrijven zoals Dataline - hun expertise tonen. Veel bezoekers ook voor het conferentiecentrum waar onderwerpen zoals de ecologische transitie, automatisering van de productiestromen, web-to-print/pack, kleurenbeheer of nog de grafische creatie in het AI-tijdperk aan bod kwamen.

C!Print bracht gedurende drie dagen fabrikanten, distributeurs van printmateriaal en -dragers, dienstverleners, softwarebedrijven, enzovoort samen. In totaal tekenden 248 exposanten, waaronder 69 nieuwe namen, present. Met sterk uiteen lopende specialisaties: grootformaatdruk, personalisatie, visuele communicatie, afwerking, w2p... Ook nieuwe marktsegmenten, zoals verpakking en etiketten, waren op de elfde editie van de beurs C!Print vertegenwoordigd.In Lyon konden de bezoekers kennis maken met nieuwe printmaterialen en nieuwe duurzame dragers testen. Ook automatiserings- en digitaliseringssystemen konden op de proef gesteld worden. De Software Village, een beursonderdeel dat in 2022 voor het eerst op het programma stond, is ondertussen flink gegroeid. In die ruimte, die aan de digitale transformatie gewijd is, konden 22 exposanten en start-ups - softwarebedrijven zoals Dataline - hun expertise tonen. Veel bezoekers ook voor het conferentiecentrum waar onderwerpen zoals de ecologische transitie, automatisering van de productiestromen, web-to-print/pack, kleurenbeheer of nog de grafische creatie in het AI-tijdperk aan bod kwamen.