In de volgende aflevering van Z-Family Business wordt aandacht besteed aan vrouwelijk ondernemerschap in familiebedrijven. Daarin wordt nu ook St-Luc Labels & Packaging uit Nazareth geportretteerd, het bedrijf van de familie Dhondt, waar dochter Fanny managing director is. Uitzending op KanaalZ en CanalZ vanaf zaterdag 21 maart 12 uur tot en met maandag 23 maart om 19 uur.

Elke aflevering is na uitzending ook online te bekijken op www.kanaalz.be en www.canalz.be

In "Z-Family Business" worden 20 familiale bedrijven belicht die zich onderscheiden omdat ze sterk groeiend of innovatief zijn, een rolmodel zijn inzake professionalisering of dankzij hun langetermijnvisie een meerwaarde vormen voor de economie.

Familiebedrijven zijn erg belangrijk voor onze economie. Driekwart van de ondernemingen in België wordt door families gecontroleerd, en ze zorgen voor bijna de helft van de tewerkstelling in ons land. Familiaal geleide bedrijven zorgen ook voor de verankering van economische activiteiten in ons land.

Kanaal Z en Canal Z richten tien weken lang de schijnwerpers op familiebedrijven. Wat typeert deze ondernemingen? Wat drijft de volgende generatie om het bedrijf over te nemen? Welke rol speelt professionalisering voor de groei van het familiebedrijf?

Op al deze vragen krijgt u een antwoord in Z-Family Business. Naast portretten van toonaangevende bedrijven, geven experts ook tips en adviezen mee voor familiale ondernemers. De reeks komt tot stand in samenwerking met ING en Mercedes-Benz.

Z-Family Business, elk weekend op Kanaal Z en Canal Z, ging op 28 februari van start.

In de volgende aflevering van Z-Family Business wordt aandacht besteed aan vrouwelijk ondernemerschap in familiebedrijven. Daarin wordt nu ook St-Luc Labels & Packaging uit Nazareth geportretteerd, het bedrijf van de familie Dhondt, waar dochter Fanny managing director is. Uitzending op KanaalZ en CanalZ vanaf zaterdag 21 maart 12 uur tot en met maandag 23 maart om 19 uur.Elke aflevering is na uitzending ook online te bekijken op www.kanaalz.be en www.canalz.be In "Z-Family Business" worden 20 familiale bedrijven belicht die zich onderscheiden omdat ze sterk groeiend of innovatief zijn, een rolmodel zijn inzake professionalisering of dankzij hun langetermijnvisie een meerwaarde vormen voor de economie. Familiebedrijven zijn erg belangrijk voor onze economie. Driekwart van de ondernemingen in België wordt door families gecontroleerd, en ze zorgen voor bijna de helft van de tewerkstelling in ons land. Familiaal geleide bedrijven zorgen ook voor de verankering van economische activiteiten in ons land. Kanaal Z en Canal Z richten tien weken lang de schijnwerpers op familiebedrijven. Wat typeert deze ondernemingen? Wat drijft de volgende generatie om het bedrijf over te nemen? Welke rol speelt professionalisering voor de groei van het familiebedrijf? Op al deze vragen krijgt u een antwoord in Z-Family Business. Naast portretten van toonaangevende bedrijven, geven experts ook tips en adviezen mee voor familiale ondernemers. De reeks komt tot stand in samenwerking met ING en Mercedes-Benz. Z-Family Business, elk weekend op Kanaal Z en Canal Z, ging op 28 februari van start.