Hoe neem je printmail op in je mediacampagne? Waarom is digitaal niet altijd beter? Hoe creëer je de perfecte printmail in zes stappen? In hun boek De power van post leggen de auteurs Tatjana Raman (Head of Media Intellige...

Hoe neem je printmail op in je mediacampagne? Waarom is digitaal niet altijd beter? Hoe creëer je de perfecte printmail in zes stappen? In hun boek De power van post leggen de auteurs Tatjana Raman (Head of Media Intelligence bij bpost media) en Katrien Merckx (Relationship & Sales manager Communication Agencies bij bpost) uit hoe je printmail inzet voor maximale impact. In tijden van digitalisering lijkt de brievenpost stilaan een anachronisme. Nochtans willen veel merken niets liever dan letterlijk bij mensen binnenkomen. Klassieke printmail doet precies dat. De power van post, hoe printmail hyperrelevant blijft in een digitale wereld legt uit hoe je printmail inzet voor maximale impact. Dit boek (332 blz.) van Tatjana Raman en Katrien Merckx toont dat printmail een volwaardige plaats verdient in je strategie, ook in communicatie gericht op millennials en generatie Z. Acht experten delen hun visie over het belang van klassieke reclame in moderne tijden. Aan de hand van de vele voorbeelden uit verschillende sectoren, zowel B2B als B2C, leer je waaruit een waardevolle reclamecampagne bestaat.