Danone wil zichzelf hiermee posititioneren als een merk dat altijd wil sturen naar een positieve leefwijze ook tijdens kritieke periodes. Actimel Frankrijk heeft hierin samen gewerkt met een in Londen gestationeerde reclame bureau Bulletproof, wat een serie van 25 verschillende dieren, 24 kledingstukken, 11 accessoires, 20 verschillende positieve boodschappen en vier achtergronden (elk gebruikt voor een andere smaak) heeft opgeleverd. Deze zijn daarna met HP SmartStream Designer & HP Mosaic verwerkt en gedrukt op een HP Indigo digitale pers. Dit heeft geresulteerd tot unieke labels met een positieve boodschap op elk afzonderlijke Actimel fles. Een 16 ml dagelijkse dosis aan positiviteit verscheen deze herfst in de schappen van Frankrijk om de nazomer een extra positieve boost te geven. De combinatie met Social Media marketing activiteiten en een consumenten wedstrijd heeft deze campagne alleen maar extra attentie gegeven en een fantastisch sentiment opgeleverd voor het merk.

Danone wil zichzelf hiermee posititioneren als een merk dat altijd wil sturen naar een positieve leefwijze ook tijdens kritieke periodes. Actimel Frankrijk heeft hierin samen gewerkt met een in Londen gestationeerde reclame bureau Bulletproof, wat een serie van 25 verschillende dieren, 24 kledingstukken, 11 accessoires, 20 verschillende positieve boodschappen en vier achtergronden (elk gebruikt voor een andere smaak) heeft opgeleverd. Deze zijn daarna met HP SmartStream Designer & HP Mosaic verwerkt en gedrukt op een HP Indigo digitale pers. Dit heeft geresulteerd tot unieke labels met een positieve boodschap op elk afzonderlijke Actimel fles. Een 16 ml dagelijkse dosis aan positiviteit verscheen deze herfst in de schappen van Frankrijk om de nazomer een extra positieve boost te geven. De combinatie met Social Media marketing activiteiten en een consumenten wedstrijd heeft deze campagne alleen maar extra attentie gegeven en een fantastisch sentiment opgeleverd voor het merk.