Om maar meteen met de deur in huis te vallen, Charles Darwin was ons voor: het enige doel van elke levensvorm is overleven. En voor een bedrijf is dit niet anders. De grafische wereld is in constante, steeds sneller evoluerende, verandering. En om als bedrijf te overleven moet het zich aanpassen aan veranderende omstandigheden.

In het bijzonder bedrijven in volle ontwikkeling en sterke groei zijn onderhevig aan vele veranderingen. Dikwijls op zeer korte termijn. Daarom is adequaat 'change management' geen overbodig luxe! Lees verder ...

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, Charles Darwin was ons voor: het enige doel van elke levensvorm is overleven. En voor een bedrijf is dit niet anders. De grafische wereld is in constante, steeds sneller evoluerende, verandering. En om als bedrijf te overleven moet het zich aanpassen aan veranderende omstandigheden.In het bijzonder bedrijven in volle ontwikkeling en sterke groei zijn onderhevig aan vele veranderingen. Dikwijls op zeer korte termijn. Daarom is adequaat 'change management' geen overbodig luxe! Lees verder ...