Vroeger werd er al eens 'a la tête du client' gewerkt. De klant belt en volgens de stemming van het moment wordt prijs opgemaakt. Er komt hoogstens een velletje papier en een potlood aan te pas. Niks verkeerd mee als er nauwelijks concurrentie, tijd- of prijsdruk is. Maar tegenwoordig ligt dat dus net iets anders. De ambachtelijke offerte is voorgoed verleden tijd.

Maar is het daarom nu slechter? Tuurlijk niet. Vraag maar eens aan afwerkingsbedrijf BVD-Groep uit Retie. Door MultiPress hebben ze nu maar enkele klikken nodig om correcte offertes op te maken. Dat betekent: meer offertes, meer bestelbonnen, meer omzet, meer tijd voor klantenservice! U gelooft dat niet? Lees dan hier verder ...

Vroeger werd er al eens 'a la tête du client' gewerkt. De klant belt en volgens de stemming van het moment wordt prijs opgemaakt. Er komt hoogstens een velletje papier en een potlood aan te pas. Niks verkeerd mee als er nauwelijks concurrentie, tijd- of prijsdruk is. Maar tegenwoordig ligt dat dus net iets anders. De ambachtelijke offerte is voorgoed verleden tijd. Maar is het daarom nu slechter? Tuurlijk niet. Vraag maar eens aan afwerkingsbedrijf BVD-Groep uit Retie. Door MultiPress hebben ze nu maar enkele klikken nodig om correcte offertes op te maken. Dat betekent: meer offertes, meer bestelbonnen, meer omzet, meer tijd voor klantenservice! U gelooft dat niet? Lees dan hier verder ...