Een belangrijke toevoeging aan de bezorgopties, is de zogenaamde 'wachttijd'. Dit is het aantal werkdagen na de uiterlijke leverdatum waarbinnen de bezorgdienst een zoekgeraakt pakket alsnog kan traceren en bezorgen. Is de wachttijd verstreken, dan neemt Print.com de regie in handen door een herdruk of creditnota te verzorgen. Een herdruk kan in overleg ook binnen de wachttijd worden ingezet. Als het oorspronkelijke pakket dan alsnog wordt bezorgd nadat de wachttijd erop zit, zijn de herdrukkosten voor rekening van Print.com. Ook qua bestandscontrole bieden de nieuwe bezorgopties meer flexibiliteit. De definitieve drukbestanden controleren kan een klant uiteraard zelf doen, maar het is ook mogelijk om hierbij de hulp in te schakelen van het gespecialiseerde Filecheckteam.

Voor elk wat wils

Door meerdere bezorgopties te bieden wil Print.com iedere klant de vrijheid geven om zelf te bepalen wat het beste past bij zijn of haar voorkeuren. Zo is de optie 'bewust' bij uitstek geschikt voor klanten die graag zelf de touwtjes in handen houden. Hierbij zijn ze zelf verantwoordelijk voor het aanleveren van goede drukbestanden en het kiezen van een bezorgdienst. Mocht het pakket onderweg zoekraken, dan geldt een wachttijd van 6 werkdagen na de uiterlijke leverdatum. Binnen deze periode kan de bezorgdienst het pakket alsnog traceren en bezorgen. Zodra de wachttijd voorbij is, verzorgt Print.com een herdruk of creditnota. Bij de bezorgoptie 'zeker' zijn klanten verzekerd van grondig gecontroleerde drukbestanden, maar zijn ze nog wel zelf verantwoordelijk voor het kiezen van een bezorgdienst. De wachttijd bij deze bezorgoptie is 2 werkdagen. De bezorgoptie 'zeker & vast' past goed bij klanten die niets aan het toeval willen overlaten. Bij deze optie controleert een Filechecker de aangeleverde drukbestanden, een persoonlijke orderbegeleider houdt de bestelling nauwlettend in de gaten én er geldt een bezorgbelofte. Dat houdt in dat een bestelling gegarandeerd op een afgesproken, vaste dag wordt geleverd.

Bezorgopties versus spoedtoeslag

Naast deze nieuwe bezorgopties bood Print.com al diverse mogelijkheden om extra spoed achter bestellingen te zetten. "Maar", zo licht CEO Marco Aarnink toe, "spoedtoeslagen en de nieuwe bezorgopties hebben betrekking op twee verschillende procesonderdelen. Zoals de naam al aangeeft zijn de bezorgopties specifiek gericht op de bezorging van bestellingen. De spoedtoeslagen hebben daarentegen betrekking op het productieproces. De berekende toeslagen komen in dit geval voort uit het onderbreken van geautomatiseerde processen, bijvoorbeeld om een bestelling meer prioriteit te geven en naar voren te halen tijdens de productie."

Over de Print.com-webapp

De webapplicatie van Print.com is speciaal ontwikkeld voor professionals. Hier bestel je in twee stappen print, sign, large format, giveaways en textiel. Ook voor maatwerk, bijzondere materialen en unieke afwerkingen ben je hier aan het goede adres. Nog geen toegang tot de webapp of meer weten over de nieuwe bezorgopties? Neem dan contact op met Bruno Mossay, Country Captain Belgium (Frans: +32 2 588 71 09 / Nederlands: +32 3 808 30 41) of meld je aan via print.com.

Een belangrijke toevoeging aan de bezorgopties, is de zogenaamde 'wachttijd'. Dit is het aantal werkdagen na de uiterlijke leverdatum waarbinnen de bezorgdienst een zoekgeraakt pakket alsnog kan traceren en bezorgen. Is de wachttijd verstreken, dan neemt Print.com de regie in handen door een herdruk of creditnota te verzorgen. Een herdruk kan in overleg ook binnen de wachttijd worden ingezet. Als het oorspronkelijke pakket dan alsnog wordt bezorgd nadat de wachttijd erop zit, zijn de herdrukkosten voor rekening van Print.com. Ook qua bestandscontrole bieden de nieuwe bezorgopties meer flexibiliteit. De definitieve drukbestanden controleren kan een klant uiteraard zelf doen, maar het is ook mogelijk om hierbij de hulp in te schakelen van het gespecialiseerde Filecheckteam. Voor elk wat wils Door meerdere bezorgopties te bieden wil Print.com iedere klant de vrijheid geven om zelf te bepalen wat het beste past bij zijn of haar voorkeuren. Zo is de optie 'bewust' bij uitstek geschikt voor klanten die graag zelf de touwtjes in handen houden. Hierbij zijn ze zelf verantwoordelijk voor het aanleveren van goede drukbestanden en het kiezen van een bezorgdienst. Mocht het pakket onderweg zoekraken, dan geldt een wachttijd van 6 werkdagen na de uiterlijke leverdatum. Binnen deze periode kan de bezorgdienst het pakket alsnog traceren en bezorgen. Zodra de wachttijd voorbij is, verzorgt Print.com een herdruk of creditnota. Bij de bezorgoptie 'zeker' zijn klanten verzekerd van grondig gecontroleerde drukbestanden, maar zijn ze nog wel zelf verantwoordelijk voor het kiezen van een bezorgdienst. De wachttijd bij deze bezorgoptie is 2 werkdagen. De bezorgoptie 'zeker & vast' past goed bij klanten die niets aan het toeval willen overlaten. Bij deze optie controleert een Filechecker de aangeleverde drukbestanden, een persoonlijke orderbegeleider houdt de bestelling nauwlettend in de gaten én er geldt een bezorgbelofte. Dat houdt in dat een bestelling gegarandeerd op een afgesproken, vaste dag wordt geleverd. Bezorgopties versus spoedtoeslagNaast deze nieuwe bezorgopties bood Print.com al diverse mogelijkheden om extra spoed achter bestellingen te zetten. "Maar", zo licht CEO Marco Aarnink toe, "spoedtoeslagen en de nieuwe bezorgopties hebben betrekking op twee verschillende procesonderdelen. Zoals de naam al aangeeft zijn de bezorgopties specifiek gericht op de bezorging van bestellingen. De spoedtoeslagen hebben daarentegen betrekking op het productieproces. De berekende toeslagen komen in dit geval voort uit het onderbreken van geautomatiseerde processen, bijvoorbeeld om een bestelling meer prioriteit te geven en naar voren te halen tijdens de productie." Over de Print.com-webappDe webapplicatie van Print.com is speciaal ontwikkeld voor professionals. Hier bestel je in twee stappen print, sign, large format, giveaways en textiel. Ook voor maatwerk, bijzondere materialen en unieke afwerkingen ben je hier aan het goede adres. Nog geen toegang tot de webapp of meer weten over de nieuwe bezorgopties? Neem dan contact op met Bruno Mossay, Country Captain Belgium (Frans: +32 2 588 71 09 / Nederlands: +32 3 808 30 41) of meld je aan via print.com.