Tijdens Future Promotion Forum 2018 kwamen meer dan 250 vertegenwoordigers van communicatie- en marketing bureaus en brand managers samen rond het thema van promotionele communicatie. Tijdens het event hebben 6 specialisten hun ervaringen gedeeld en vooral de resultaten toegelicht die ze behaald hebben dankzij het doordacht gebruik van papier in de totale media mix. Tijdens de aansluitende Production Printing Business Days (met meer dan 700 deelnemers), werd aangetoond dat de kwaliteit van digitaal printen uiterst geschikt is om emotie over te brengen. In promotionele communicatie is emotie immers de sleutel in de relatie met de consument.

Canon Future Promotion Forum

Tijdens Future Promotion Forum 2018 kwamen meer dan 250 vertegenwoordigers van communicatie- en marketing bureaus en brand managers samen rond het thema van promotionele communicatie. Tijdens het event hebben 6 specialisten hun ervaringen gedeeld en vooral de resultaten toegelicht die ze behaald hebben dankzij het doordacht gebruik van papier in de totale media mix. Tijdens de aansluitende Production Printing Business Days (met meer dan 700 deelnemers), werd aangetoond dat de kwaliteit van digitaal printen uiterst geschikt is om emotie over te brengen. In promotionele communicatie is emotie immers de sleutel in de relatie met de consument. Canon Future Promotion Forum