Ook bij Heidelberg doen wij er alles aan om de dienstverlening aan u als vanouds voort te zetten.

Als bedrijf en als werkgever voelen wij ons verantwoordelijk voor het welzijn van onze klanten en onze medewerkers. Daarom hebben wij een aantal belangrijke preventieve maatregelen genomen conform de adviezen van de overheid:

  • Onze service technici in de hele Benelux zetten we maximaal in binnen de grenzen van deze preventieve maatregelen. Dat kan betekenen dat zij alleen bij dringende storingen in actie komen.
  • Inmiddels werken veel medewerkers vanaf huis. Al uw vertrouwde contactpersonen zijn en blijven gewoon bereikbaar.

Bestellingen bezorgen we zoals u van ons gewend bent.

>> Naar enkele algemene contactgegevens

Hoe kunnen we gezamenlijk uw business een boost geven, ook in deze moeilijke tijden? We gaan daarover graag met u in gesprek! Mail naar info.bnl@heidelberg.com of bel 02 727 31 11 om een afspraak te maken.

Ook bij Heidelberg doen wij er alles aan om de dienstverlening aan u als vanouds voort te zetten. Als bedrijf en als werkgever voelen wij ons verantwoordelijk voor het welzijn van onze klanten en onze medewerkers. Daarom hebben wij een aantal belangrijke preventieve maatregelen genomen conform de adviezen van de overheid:Bestellingen bezorgen we zoals u van ons gewend bent.>> Naar enkele algemene contactgegevensHoe kunnen we gezamenlijk uw business een boost geven, ook in deze moeilijke tijden? We gaan daarover graag met u in gesprek! Mail naar info.bnl@heidelberg.com of bel 02 727 31 11 om een afspraak te maken.